У статті висвітлено необхідність ознайомлення дітей з описом як функціонально-смисловим типом мовлення, з особливостями його будови, побудови та методикою впровадження в навчально-виховний процес початкових шкіл. Опис, як один з видів монологу, відіграє важливу роль в розвитку мовлення дитини, яка в повсякденному житті більше схильна виражатися в формі розповіді. Опис, в якому виражається статичність подій діти засвоюють значно важче,
тому педагогам потрібно знати його особливості, щоб навчати дітей правильно користуватися його видами.
В статье показано необходимость ознакомления детей с описанием как функционально-смысловым типом речи, с особенностями его строения, построения и методикой внедрения в учебно-воспитательный процесс начальных школ. Описание, как один из видов монолога, сыграет
важную роль в развитии речи ребенка, который в повседневной жизни больше склонен выражаться в форме рассказа. Описание, в котором выражается статичность событий, дети усваивают значительно труднее, поэтому педагогам нужно знать его особенности, чтобы учит
детей правильно пользоваться его видами.
In article it is shown necessity of acquaintance of children with the description as is functional-semantic type of speech, with features of its structure, construction and an introduction technique in
teaching and educational process of elementary schools. The description as one of monologue kinds, will play an important role in development of speech of the child which in an everyday life is more inclined to be expressed in the form of the story. The description in which static character of events is expressed,
children acquire much more difficultly, therefore teachers need to know its features that learns children to use its kinds correctly.