Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мартиненко, С. М.
dc.date.accessioned 2020-10-29T07:05:06Z
dc.date.available 2020-10-29T07:05:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Мартиненко, С. М. Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи / М. С. Мартиненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 72-79. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31572
dc.description.abstract У статті подано аналіз особливостей підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності, класифікацію основних риторичних умінь учителя початкової школи; обґрунтовано особливості викладання дисципліни “Основи мовленнєво-риторичної діяльності вчителя початкової школи (Педагогічна риторика)”. ua
dc.description.abstract В статье представлен анализ особенностей подготовки учителя начальной школы к речевой риторической деятельности, классификация его основных риторических умений, обоснованы особенности преподавания дисциплины “Основы речевой риторической деятельности учителя начальной школы (Педагогическая риторика)”. ua
dc.description.abstract In the article the analysis of features of preparation of teacher of initial school is presented to vocal rhetorical activity, classification of his basic rhetorical abilities, the features of teaching of discipline of “Basis of vocal rhetorical activity of teacher of initial school are grounded (Pedagogical rhetoric)”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка вчителя початкової школи ua
dc.subject ораторське мистецтво ua
dc.subject педагогічна риторика ua
dc.subject мовленнєво-риторична діяльність ua
dc.subject риторичні вміння ua
dc.subject риторична компетентність ua
dc.subject подготовка учителя начальной школы ua
dc.subject ораторское искусство ua
dc.subject педагогическая риторика ua
dc.subject речевая риторическая деятельность ua
dc.subject риторические умения ua
dc.subject риторическая компетентность ua
dc.subject preparation of teacher of initial school ua
dc.subject oratorical art ua
dc.subject pedagogical rhetoric ua
dc.subject vocal rhetorical activity ua
dc.subject rhetorical abilities ua
dc.subject rhetorical competence ua
dc.subject.classification 373.011.3-051:81’243 ua
dc.title Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи ua
dc.title.alternative Problem of preparation of teacher of initial school to vocal rhetorical activity: features, achievements and prospects ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу