ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Мартиненко, С. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-10-29T07:05:06Z | |
dc.date.available | 2020-10-29T07:05:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Мартиненко, С. М. Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи / М. С. Мартиненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 72-79. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31572 | |
dc.description.abstract | У статті подано аналіз особливостей підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності, класифікацію основних риторичних умінь учителя початкової школи; обґрунтовано особливості викладання дисципліни “Основи мовленнєво-риторичної діяльності вчителя початкової школи (Педагогічна риторика)”. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлен анализ особенностей подготовки учителя начальной школы к речевой риторической деятельности, классификация его основных риторических умений, обоснованы особенности преподавания дисциплины “Основы речевой риторической деятельности учителя начальной школы (Педагогическая риторика)”. | ua |
dc.description.abstract | In the article the analysis of features of preparation of teacher of initial school is presented to vocal rhetorical activity, classification of his basic rhetorical abilities, the features of teaching of discipline of “Basis of vocal rhetorical activity of teacher of initial school are grounded (Pedagogical rhetoric)”. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | підготовка вчителя початкової школи | ua |
dc.subject | ораторське мистецтво | ua |
dc.subject | педагогічна риторика | ua |
dc.subject | мовленнєво-риторична діяльність | ua |
dc.subject | риторичні вміння | ua |
dc.subject | риторична компетентність | ua |
dc.subject | подготовка учителя начальной школы | ua |
dc.subject | ораторское искусство | ua |
dc.subject | педагогическая риторика | ua |
dc.subject | речевая риторическая деятельность | ua |
dc.subject | риторические умения | ua |
dc.subject | риторическая компетентность | ua |
dc.subject | preparation of teacher of initial school | ua |
dc.subject | oratorical art | ua |
dc.subject | pedagogical rhetoric | ua |
dc.subject | vocal rhetorical activity | ua |
dc.subject | rhetorical abilities | ua |
dc.subject | rhetorical competence | ua |
dc.subject.classification | 373.011.3-051:81’243 | ua |
dc.title | Проблема підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності: особливості, здобутки та перспективи | ua |
dc.title.alternative | Problem of preparation of teacher of initial school to vocal rhetorical activity: features, achievements and prospects | ua |
dc.type | Article | ua |