ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ляшова, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-29T06:45:50Z | |
dc.date.available | 2020-10-29T06:45:50Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Ляшова, Н. М. Особливості педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / Н. М. Ляшова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 67-72. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31569 | |
dc.description.abstract | У статті визначено декілька особливостей у підготовці та проведенні педагогічної практики. На наш погляд, розкритий підхід до педагогічної практики дає можливість майбутнім вчителям початкових класів відповідати вимогам професії, здатність збагачувати свої знання та вміння новою інформацією та новими педагогічними технологіями навчання, продуктивно їх впроваджувати для досягнення успіху в своїй педагогічній діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье определены некоторые особенности в подготовке и проведении педагогической практики. На наш взгляд, определенный нами подход к педагогической практике дает возможность будущим учителям начальных классов соответствовать требованиям своей профессии, стремиться обогащать свои знания и умения новой информацией и новыми педагогическими технологиями обучения, продуктивно их внедрять для достижения успеха в своей педагогической деятельности. | ua |
dc.description.abstract | Abstract. In this article, we have identified some problems in the preparation and conduct of teaching practice and the direction of their resolution. In our view, we defined an approach to teaching practice enables future primary school teachers meet the requirements of their profession, strive to enrich their knowledge and skills with new information technologies and new pedagogical training, productively introduce them to succeed in their educational activities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогічна практика | ua |
dc.subject | програма практики | ua |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | ua |
dc.subject | організація та зміст практики | ua |
dc.subject | педагогическая практика | ua |
dc.subject | программа практики | ua |
dc.subject | будущие учителя начальных классов | ua |
dc.subject | организация и содержание практики | ua |
dc.subject | pedagogical practice | ua |
dc.subject | program practice | ua |
dc.subject | future teachers of initial classes | ua |
dc.subject | organization and content of the practice | ua |
dc.subject.classification | 371.133: 373.3 | ua |
dc.title | Особливості педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів | ua |
dc.title.alternative | Features of the pedagogical practices of future primary school teachers | ua |
dc.type | Article | ua |