Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ляшова, Н. М.
dc.date.accessioned 2020-10-29T06:45:50Z
dc.date.available 2020-10-29T06:45:50Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ляшова, Н. М. Особливості педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / Н. М. Ляшова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 67-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31569
dc.description.abstract У статті визначено декілька особливостей у підготовці та проведенні педагогічної практики. На наш погляд, розкритий підхід до педагогічної практики дає можливість майбутнім вчителям початкових класів відповідати вимогам професії, здатність збагачувати свої знання та вміння новою інформацією та новими педагогічними технологіями навчання, продуктивно їх впроваджувати для досягнення успіху в своїй педагогічній діяльності. ua
dc.description.abstract В статье определены некоторые особенности в подготовке и проведении педагогической практики. На наш взгляд, определенный нами подход к педагогической практике дает возможность будущим учителям начальных классов соответствовать требованиям своей профессии, стремиться обогащать свои знания и умения новой информацией и новыми педагогическими технологиями обучения, продуктивно их внедрять для достижения успеха в своей педагогической деятельности. ua
dc.description.abstract Abstract. In this article, we have identified some problems in the preparation and conduct of teaching practice and the direction of their resolution. In our view, we defined an approach to teaching practice enables future primary school teachers meet the requirements of their profession, strive to enrich their knowledge and skills with new information technologies and new pedagogical training, productively introduce them to succeed in their educational activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна практика ua
dc.subject програма практики ua
dc.subject майбутні вчителі початкових класів ua
dc.subject організація та зміст практики ua
dc.subject педагогическая практика ua
dc.subject программа практики ua
dc.subject будущие учителя начальных классов ua
dc.subject организация и содержание практики ua
dc.subject pedagogical practice ua
dc.subject program practice ua
dc.subject future teachers of initial classes ua
dc.subject organization and content of the practice ua
dc.subject.classification 371.133: 373.3 ua
dc.title Особливості педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів ua
dc.title.alternative Features of the pedagogical practices of future primary school teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу