Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Працелюбство як пріоритетний напрям виховання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (др. пол. XIX – поч. XX ст.)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Крикун, І.
dc.date.accessioned 2020-10-29T06:20:27Z
dc.date.available 2020-10-29T06:20:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Крикун, І. Працелюбство як пріоритетний напрям виховання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (др. пол. XIX – поч. XX ст.) / І. Крикун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 52-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31565
dc.description.abstract У статті висвітлюються проблеми трудового виховання і формування працелюбства у підростаючого покоління у спадщині вітчизняних педагогів як пріоритетні напрямки педагогічної думки. Звертається увага на особливості розвитку проблеми працелюбства у період другої половини XIX – початку XX ст. та їх актуальність на сучасному етапі. Робиться загальний висновок про те, що працелюбство має великий виховний потенціал і визначення його як пріоритетного напрямку розвитку дозволяє підготувати багатогранну особистість з установкою на творчу активність. ua
dc.description.abstract В статье освещаются проблемы трудового воспитания и формирования трудолюбия у подрастающего поколения в наследии отечественных педагогов как приоритетные направления педагогической мысли. Обращается внимание на особенности развития проблемы трудолюбия в период второй половины XIX - начала XX в. и их актуальность на современном этапе. Делается общий вывод о том, что трудолюбие имеет большой воспитательный потенциал и определение его в качестве приоритетного направления развития позволяет подготовить многогранную личность с установкой на творческую активность. ua
dc.description.abstract The article highlights the problems of labor education and formation of diligence in the younger generation the legacy of Russian teachers as priority directions of pedagogical thought. Draws attention to the peculiarities of the development problems of industry in the period of the second half of XIX - early XX century and their relevance at the present stage. The General conclusion that the hard work has a great educational potential and determination of priority directions of development allows preparing a multi-faceted personality with creative activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject праця ua
dc.subject працелюбство ua
dc.subject трудове виховання ua
dc.subject інтегровані уроки ua
dc.subject труд ua
dc.subject трудолюбие ua
dc.subject трудовое воспитание ua
dc.subject интегрированные уроки ua
dc.subject work ua
dc.subject drudgery ua
dc.subject work education ua
dc.subject integrated lessons ua
dc.subject.classification 373.3 ua
dc.title Працелюбство як пріоритетний напрям виховання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (др. пол. XIX – поч. XX ст.) ua
dc.title.alternative Diligence as a priority of education of the Junior schoolchildren in domestic pedagogical thought (watts. floor. XIX – early XX centuries) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics