ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Байда, Л. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-29T05:18:44Z | |
dc.date.available | 2020-10-29T05:18:44Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Байда, Л. А. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики засобами українського фольклору / Л. А. Байда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 23-29. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31559 | |
dc.description.abstract | У роботі розглядається процес формування професійної компетентності майбутніх вчителів музики в педагогічних вузах в контексті євроінтеграційних перспектив. Аналізується необхідність знаходити шляхи зближення та поступової інтеграції різних філософських доктрин освіти як важливої умови формування єдиного світового освітнього простору, інтеграції національних освітніх систем і стратегій, міжнародного консенсусу у визнанні універсальних освітніх ідеалів та цінностей при обов’язковому збереженні та підтримці національних особливостей і пріоритетів національних освітніх систем. | ua |
dc.description.abstract | В работе рассматривается процесс формирования профессиональной компетентности будущих учителей музыки в педагогических вузах в контексте евроинтеграционных перспектив. Анализируется необходимость находить пути сближения и постепенной интеграции разных философских доктрин образования как важного условия формирования единственного мирового образовательного пространства, интеграции национальных образовательных систем и стратегий, международного консенсуса в признании универсальных образовательных идеалов и ценностей при обязательном сохранении и поддержке национальных особенностей и приоритетов национальных образовательных систем. | ua |
dc.description.abstract | The process of forming of professional competence of future music masters is in-process examined in the pedagogical institutes of higher in the context of eurointegration prospects. A necessity to find the ways of rapprochement and gradual integration of different philosophical doctrines of education as an important condition of forming of the unique outer educational space, integration of the national educational systems and strategies is analysed, international consensus in confession of universal educational ideals and values at an obligatory maintainance and support of national features and priorities of the national educational systems. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | майбутній вчитель музики | ua |
dc.subject | формування | ua |
dc.subject | професійна освіта | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | формирование | ua |
dc.subject | профессиональное образование | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | future music master | ua |
dc.subject | forming | ua |
dc.subject | trade education | ua |
dc.subject.classification | 378.091.12.011.3-051:78]:398 | ua |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики засобами українського фольклору | ua |
dc.title.alternative | Forming of professional competence of future music master by facilities of Ukrainian folklore | ua |
dc.type | Article | ua |