У статті проаналізовано сутність поняття “неперервна освіта”, виокремлено напрями вирішення проблеми формування готовності майбутніх учителів початкових класів до
професійної діяльності в умовах неперервної освіти, розглянуто діяльність творчого об’єднання “Університет розвитку” як один із шляхів, спрямованих на забезпечення взаємозв’язку між результатами вузівської освіти і змістом подальшого підвищення кваліфікації фахівців.
В статье проанализировано сущность понятия “непрерывное образование”, выделены направления решения проблемы формирования готовности будущих учителей начальных классов к профессиональной деятельности в условиях непрерывного образования, рассмотрена деятельность творческого объединения “Университет развития” как один из путей, направленных на обеспечение взаимосвязи между результатами вузовского образования и содержанием дальнейшего повышения квалификации специалистов.
The essence of the concept of “continuous education” is analyzed, the areas of solving the problem of the formation of future elementary school teachers’ readiness for the professional activity in terms of continuing education are determined, the activity of the creative association “University of Development” as a way to ensure interconnection between the results of higher education and the meaning of experts’ further training is discussed in the article.