Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічний аналіз проблеми виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Захарків, С. Й.
dc.date.accessioned 2020-10-27T08:00:50Z
dc.date.available 2020-10-27T08:00:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Захарків, С. Й. Психолого-педагогічний аналіз проблеми виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами / С. Й. Захарків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 3 (123). - С. 60-63. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2020.3(123).11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31501
dc.description.abstract У даній статті зроблено спробу розкрити основні теоретичні аспекти виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами. Завдяки аналізу психолого-педагогічної літератури встановлено, що проблема виховання дисциплінованості здобувачів освіти є актуальною науковою проблемою й заслуговує особливої уваги на сучасному етапі розвитку освіти. З’ясовано, що дисциплінованість є важливою морально-вольовою якістю особистості, яка характеризується проявом витримки, внутрішньої організованості, життєво необхідних цінностей, виконанням освітніх завдань, обов’язків, норм і правил поведінки. У статті зазначається, що старший підлітковий вік (7- 9 класи) є сприятливим щодо виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами. Виокремлено, що використання, у процесі виховання дисциплінованості учнів середніх класів, різних видів єдиноборств та спортивно-масової діяльності, є важливими та ефективними засобами формування особистісних якостей. ua
dc.description.abstract В данной статье сделана попытка раскрыть основные теоретические аспекты воспитания дисциплинированности старших подростков в процессе занятий единоборствами. Благодаря анализу психолого-педагогической литературы установлено, что проблема воспитания дисциплинированности соискателей образования является актуальной научной проблемой и заслуживает особого внимания на современном этапе развития образования. Выяснено, что дисциплинированность является важным морально-волевым качеством личности, которое характеризуется проявлением выдержки, внутренней организованности, жизненно необходимых ценностей, выполнением образовательных задач, обязанностей, норм и правил поведения. В статье отмечается, что старший подростковый возраст (7-9 классы) является благоприятным по воспитанию дисциплинированности старших подростков в процессе занятий единоборствами. Выделено, что использование в процессе воспитания дисциплинированности учащихся средних классов, различных видов единоборств и спортивно-массовой деятельности, являются важными и эффективными средствами формирования личностных качеств. ua
dc.description.abstract This article makes an attempt to reveal the main theoretical aspects of discipline education in older adolescents in the process of martial arts training. Thanks to the analysis of psychological and pedagogical literature, it has been established that the problem of disciplining education seekers is an urgent scientific problem and deserves special attention at the present stage of education development. It was found that discipline is an important moral and volitional quality of a person, which is characterized by the manifestation of endurance, internal organization, vital values, the fulfillment of educational tasks, responsibilities, norms and rules of behavior. The article notes that senior adolescence (grades 7-9) is favorable for the upbringing of discipline in older adolescents in the process of martial arts. It is highlighted that the use in the process of discipline upbringing of middle school students, various types of martial arts and mass sports activities, are important and effective means of personal qualities formation. Also, it was possible to find out the main age patterns of older adolescents and their sensitivity to the education of discipline in the process of martial arts, namely: the transition from childhood to adulthood; uneven maturation of functional systems; the importance of appearance and physique; desire for self-affirmation and independence in practice, stage of development and selfdevelopment and others. It is revealed that the use of discipline of martial arts as a kind of sports activity in the process of education is an important and effective means of forming personal qualities, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дисциплінованість ua
dc.subject виховання дисциплінованості ua
dc.subject старші підлітки ua
dc.subject єдиноборства ua
dc.subject здобувачі освіти ua
dc.subject дисциплинированность ua
dc.subject воспитание дисциплинированности ua
dc.subject старшие подростки ua
dc.subject соискатели образования ua
dc.subject единоборства ua
dc.subject discipline ua
dc.subject discipline education ua
dc.subject older adolescents ua
dc.subject martial arts ua
dc.subject education seekers ua
dc.title Психолого-педагогічний аналіз проблеми виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами ua
dc.title.alternative Психолого-педагогический анализ проблемы воспитание дисциплинированности старших подростков в процессе занятий единоборствами ua
dc.title.alternative Psychological and pedagogical analysis of the problem of discipline education in older adolescents in the process of martial arts training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу