Проблема успіху, успішності стала
актуальною на початку ХХІ
століття. Кожна людина прагне
досягнути успіху, бути впевненою у
собі та завтрашньому дні.
Успішність визнається однією з
потреб особистості. Реформування
сучасної освіти покликане зробити її
людиноцентричною, ефективною,
наближеною до практичних потреб
людини, яка навчається. Гуманізація
освіти неможлива без створення
ситуацій успіху під час навчання. Такі
ситуації активізують пізнавальну
мотивацію людини, розкривають її
творчий потенціал, роблять людину
сильною та впевненою. Для
створення ситуацій успіху викладачі
використовують різноманітні
методи та засоби, які активізують
пізнавальну діяльність студентів.
The problem of success
became relevant at the beginning of the
XXI century. Everyone strives to
succeed, to be confident in themselves
and in the future. Success is recognized
as one of the needs of the individual.
Reforming modern education is
designed to make it human-centered,
effective, close to the practical needs of
the learner. The humanization of
education is impossible without
creating situations of success in
learning. Such situations activate a
person's cognitive motivation, reveal
his creative potential, make a person
strong and confident. To create
situations of success, teachers use a
variety of methods and tools that
enhance the cognitive activity of
students.