Статтю присвячено вивченню регуляції емоцій старшокласників, які займаються
літературною діяльністю. Проаналізовано сучасні погляди на регулювання емоцій і шляхи
й можливості здійснення ефективної емоційної регуляції. Психологічні труднощі, які
виникають у школярів із регуляцією їх емоційного стану, можна пояснити за допомогою
такого психологічного явища, як алекситимія, а стримуючим фактором до її розвитку є
емпатія. Схарактеризовано ранній юнацький вік, як сприятливий період для розвитку
емпатійності.
The article is devoted to the analysis of emotion regulation of high school students engaged in
literary activity. The modern views on emotion regulation and ways and possibilities of effective
emotional regulation are analyzed. Psychological difficulties that arise in schoolchildren with the
regulation of their emotional state can be explained by such a psychological phenomenon as
alexithymia, and the restraining factor for its development is empathy. Early youth is
characterized as a favorable period for the development of empathy.