Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kotlova, Liudmyla
dc.contributor.author Котлова, Людмила
dc.date.accessioned 2020-10-19T13:20:31Z
dc.date.available 2020-10-19T13:20:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Kotlova, Liudmyla. Psychological Characteristics of Moral Self-consciousness in Childhood and Adolescence / Liudmyla Kotlova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 10 (55). - С. 37-46. [DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.10(55).04]. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31264
dc.description.abstract The paper presents a theoretical analysis of psychological characteristics of moral selfconsciousness during preschool, primary school and adolescence years. It interprets moral selfconsciousness as a specific form of moral consciousness, awareness of oneself, one’s moral values, attitudes, qualities, potentials, actions, their motives and consequences, regulation of one’s behaviour and moral self-development. The paper aims to theoretically identify psychological characteristics and mechanisms for developing moral self-consciousness during preschool, primary school and adolescence years. The main objectives are a psychological analysis and the generalization of characteristics of developing moral self-consciousness in childhood and adolescence. ua
dc.description.abstract Статтю присвячено теоретичному аналізу психологічних особливостей моральної самосвідомості в дошкільному, молодшому шкільному і підлітковому віці. Моральна самосвідомість розглядається як специфічна форма моральної свідомості, усвідомлення себе, своїх моральних цінностей, ставлень, якостей, потенційних можливостей, вчинків, їх мотивів і наслідків, регулювання власної поведінки та моральне самовдосконалення. Мета статті – теоретичне виокремлення психологічних особливостей і механізмів розвитку моральної самосвідомості в дошкільному, молодшому шкільному та підлітковому віці. Основними завданнями стали психологічний аналіз та узагальнення особливостей розвитку моральної самосвідомості в дитячому і підлітковому віці. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject moral self-consciousness ua
dc.subject moral behaviour ua
dc.subject feelings ua
dc.subject reflection ua
dc.subject consciousness ua
dc.subject selfconsciousness ua
dc.subject моральна самосвідомість ua
dc.subject моральна поведінка ua
dc.subject почуття ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject свідомість ua
dc.subject самосвідомість ua
dc.subject.classification 159.922 ua
dc.title Psychological Characteristics of Moral Self-consciousness in Childhood and Adolescence ua
dc.title.alternative Психологічна характеристика моральної самосвідомості в періоди дитинства і дорослішання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу