ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kotlova, Liudmyla![]() |
|
dc.contributor.author | Котлова, Людмила![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-10-19T13:20:31Z | |
dc.date.available | 2020-10-19T13:20:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Kotlova, Liudmyla. Psychological Characteristics of Moral Self-consciousness in Childhood and Adolescence / Liudmyla Kotlova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 10 (55). - С. 37-46. [DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.10(55).04]. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31264 | |
dc.description.abstract | The paper presents a theoretical analysis of psychological characteristics of moral selfconsciousness during preschool, primary school and adolescence years. It interprets moral selfconsciousness as a specific form of moral consciousness, awareness of oneself, one’s moral values, attitudes, qualities, potentials, actions, their motives and consequences, regulation of one’s behaviour and moral self-development. The paper aims to theoretically identify psychological characteristics and mechanisms for developing moral self-consciousness during preschool, primary school and adolescence years. The main objectives are a psychological analysis and the generalization of characteristics of developing moral self-consciousness in childhood and adolescence. | ua |
dc.description.abstract | Статтю присвячено теоретичному аналізу психологічних особливостей моральної самосвідомості в дошкільному, молодшому шкільному і підлітковому віці. Моральна самосвідомість розглядається як специфічна форма моральної свідомості, усвідомлення себе, своїх моральних цінностей, ставлень, якостей, потенційних можливостей, вчинків, їх мотивів і наслідків, регулювання власної поведінки та моральне самовдосконалення. Мета статті – теоретичне виокремлення психологічних особливостей і механізмів розвитку моральної самосвідомості в дошкільному, молодшому шкільному та підлітковому віці. Основними завданнями стали психологічний аналіз та узагальнення особливостей розвитку моральної самосвідомості в дитячому і підлітковому віці. | ua |
dc.language.iso | en | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | moral self-consciousness | ua |
dc.subject | moral behaviour | ua |
dc.subject | feelings | ua |
dc.subject | reflection | ua |
dc.subject | consciousness | ua |
dc.subject | selfconsciousness | ua |
dc.subject | моральна самосвідомість | ua |
dc.subject | моральна поведінка | ua |
dc.subject | почуття | ua |
dc.subject | рефлексія | ua |
dc.subject | свідомість | ua |
dc.subject | самосвідомість | ua |
dc.subject.classification | 159.922 | ua |
dc.title | Psychological Characteristics of Moral Self-consciousness in Childhood and Adolescence | ua |
dc.title.alternative | Психологічна характеристика моральної самосвідомості в періоди дитинства і дорослішання | ua |
dc.type | Article | ua |