Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у майбутніх соціальних працівників

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Санжаровець, Валентина
dc.contributor.author Шатило, Юлія
dc.date.accessioned 2020-10-19T13:01:17Z
dc.date.available 2020-10-19T13:01:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Санжаровець, Валентина. Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у майбутніх соціальних працівників / Валентина Санжаровець, Юлія Шатило // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 10 (55). - С. 100-111. [DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.10(55).10]. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31257
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу особливостей ефективного професійного спілкування майбутнього фахівця соціальної сфери. В результаті проведеного дослідження у багатьох досліджуваних виявлено досить високий показник агресії як домінуючої стратегії психологічного захисту; схильність до переважного застосування миролюбства як стратегії психологічного захисту, які, хоч і є позитивними стратегіями, проте їх застосування у деяких ситуаціях професійної діяльності може свідчити про недостатню здатність майбутніх соціальних працівників відстоювати власну позицію, про зайву поступливість їх у спілкуванні з клієнтами. Визначено досить велику кількість досліджуваних із низьким рівнем комунікативного контролю, що, вочевидь, знижує ефективність їх професійного спілкування через зайву прямолінійність і нав’язливість. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of features of effective professional communication of the future specialist of the social sphere. As a result of the study, many subjects found a fairly high rate of aggression as the dominant strategy of psychological protection; tendency to predominant use of peace as a strategy of psychological protection, which, although positive strategies, but their use in some situations of professional activity may indicate a lack of ability of future social workers to defend their position, their excessive flexibility in communicating with clients. A large number of subjects with a low level of communicative control have been identified, which obviously reduces the effectiveness of their professional communication due to excessive straightforwardness and obsession. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-комунікативна компетентність ua
dc.subject фахівці соціальної сфери ua
dc.subject інформаційно-комунікативний компонент ua
dc.subject експресивно-перцептивний компонент ua
dc.subject міжособистісний компонент ua
dc.subject communicative negotiation skills ua
dc.subject professional-communicative competence ua
dc.subject specialists in the social sphere ua
dc.subject psychological characteristics ua
dc.subject information-communicative component ua
dc.subject expressive-perceptual component ua
dc.subject interpersonal component ua
dc.subject.classification 331.106.42-057.87(045) ua
dc.title Психологічні особливості розвитку комунікативних навичок ведення переговорів у майбутніх соціальних працівників ua
dc.title.alternative Psychological Features of the Development of Communicative Negotiation Skills in Future Social Workers ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics