Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічна концепція розвитку емоційного інтелекту особистості в онтогенезі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шпак, Марія
dc.date.accessioned 2020-10-19T12:54:12Z
dc.date.available 2020-10-19T12:54:12Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Шпак, Марія. Психологічна концепція розвитку емоційного інтелекту особистості в онтогенезі / Марія Шпак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 10 (55). - С. 125-134. [DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.10(55).12]. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31255
dc.description.abstract У статті обґрунтовано концептуальні основи розвитку емоційного інтелекту в онтогенезі, визначено теоретико-методологічні підходи, які дають змогу створити цілісне уявлення про сутність емоційного інтелекту людини з точки зору: системного підходу (природа, структура, функції, психологічні механізми розвитку, форми і рівні розвитку в онтогенезі); суб’єктно-діяльнісного підходу (через характеристику основних структурних компонентів діяльності – мотиваційного, змістового, операційного та результативного; визначення сенситивного періоду – найбільш сприятливого для розвитку емоційного інтелекту; аналіз особливостей його прояву в суб’єкта діяльності); особистісноорієнтованого підходу (через прояв індивідуально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту); компетентнісного підходу (шляхом розвитку і формування емоційної компетентності молодших школярів, учителів початкових класів, шкільних психологів, батьків учнів). ua
dc.description.abstract Conceptual basis of the development of emotional intelligence in ontogenesis are grounded in the article, it is defined theoretical and methodological approaches, which allows to form a coherent consideration about the gist of emotional intelligence of the person in terms of: systemic approach (nature, structure, functions, psychological mechanisms of the development, forms and levels of the development in ontogenesis); subject-activity approach (through the characteristic of the main structural components of the activity – motivational, contextual, operational and effective; determination of the sensitive period – the most advantageous for the development of emotional intelligence; the analysis of the peculiarities of it’s manifestation in the subject of an activity); personally oriented approach (through the revelation of individualpsychological peculiarities of the development of emotional intelligence); competent approach (through the development and formation of the emotional competence of primary school pupils, primary school teachers, school psychologists, parents of the pupils). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційний інтелект ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject онтогенез ua
dc.subject структурні компоненти ua
dc.subject розуміння емоцій ua
dc.subject управління емоціями ua
dc.subject emotional intelligence ua
dc.subject development ua
dc.subject ontogenesis ua
dc.subject structural components ua
dc.subject understanding the emotions ua
dc.subject managing the emotions ua
dc.subject.classification 159.922.73 ua
dc.title Психологічна концепція розвитку емоційного інтелекту особистості в онтогенезі ua
dc.title.alternative Psychological Concept of the Development of Emotional Intelligence of the Person in Ontogenesis ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу