ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шпак, Марія | |
dc.date.accessioned | 2020-10-19T12:54:12Z | |
dc.date.available | 2020-10-19T12:54:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Шпак, Марія. Психологічна концепція розвитку емоційного інтелекту особистості в онтогенезі / Марія Шпак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 10 (55). - С. 125-134. [DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2020.10(55).12]. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31255 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано концептуальні основи розвитку емоційного інтелекту в онтогенезі, визначено теоретико-методологічні підходи, які дають змогу створити цілісне уявлення про сутність емоційного інтелекту людини з точки зору: системного підходу (природа, структура, функції, психологічні механізми розвитку, форми і рівні розвитку в онтогенезі); суб’єктно-діяльнісного підходу (через характеристику основних структурних компонентів діяльності – мотиваційного, змістового, операційного та результативного; визначення сенситивного періоду – найбільш сприятливого для розвитку емоційного інтелекту; аналіз особливостей його прояву в суб’єкта діяльності); особистісноорієнтованого підходу (через прояв індивідуально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту); компетентнісного підходу (шляхом розвитку і формування емоційної компетентності молодших школярів, учителів початкових класів, шкільних психологів, батьків учнів). | ua |
dc.description.abstract | Conceptual basis of the development of emotional intelligence in ontogenesis are grounded in the article, it is defined theoretical and methodological approaches, which allows to form a coherent consideration about the gist of emotional intelligence of the person in terms of: systemic approach (nature, structure, functions, psychological mechanisms of the development, forms and levels of the development in ontogenesis); subject-activity approach (through the characteristic of the main structural components of the activity – motivational, contextual, operational and effective; determination of the sensitive period – the most advantageous for the development of emotional intelligence; the analysis of the peculiarities of it’s manifestation in the subject of an activity); personally oriented approach (through the revelation of individualpsychological peculiarities of the development of emotional intelligence); competent approach (through the development and formation of the emotional competence of primary school pupils, primary school teachers, school psychologists, parents of the pupils). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | емоційний інтелект | ua |
dc.subject | розвиток | ua |
dc.subject | онтогенез | ua |
dc.subject | структурні компоненти | ua |
dc.subject | розуміння емоцій | ua |
dc.subject | управління емоціями | ua |
dc.subject | emotional intelligence | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | ontogenesis | ua |
dc.subject | structural components | ua |
dc.subject | understanding the emotions | ua |
dc.subject | managing the emotions | ua |
dc.subject.classification | 159.922.73 | ua |
dc.title | Психологічна концепція розвитку емоційного інтелекту особистості в онтогенезі | ua |
dc.title.alternative | Psychological Concept of the Development of Emotional Intelligence of the Person in Ontogenesis | ua |
dc.type | Article | ua |