Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні лінгводидактичні підходи до формування правописної компетентності майбутніх учителів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вітюк, В. В.
dc.date.accessioned 2020-09-25T09:41:14Z
dc.date.available 2020-09-25T09:41:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вітюк, В. В. Основні лінгводидактичні підходи до формування правописної компетентності майбутніх учителів початкової школи / В. В. Вітюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 34-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30880
dc.description.abstract Автор статті наголошує на соціальній необхідності у підготовці якісних, конкурентоспроможних майбутніх учителів початкової школи, які не лише володіють фаховими знаннями й професійними якостями, а й прагнуть до особистісного саморозвитку та самовдосконалення. Дослідниця вважає, одним із шляхів вирішення окресленої проблеми є пошук нових підходів до навчання мовознавчих дисциплін у сучасних закладах вищої освіти. У статті проаналізовано лінгвометодичні визначення терміну “підхід”, подано власне трактування поняття “лінгводидактичний підхід”, проаналізовано основні лінгводидактичні підходи до формування правописної компетентності майбутніх учителів початкової школи у площині мовознавчих дисциплін. ua
dc.description.abstract Автор статьи отмечает социальную необходимость в подготовке качественных, конкурентоспособных будущих учителей начальной школы, которые не только владеют профессиональными знаниями и профессиональными качествами, но и стремятся к личностному саморазвитию и самосовершенствованию. Одним из путей решения очерченной проблемы является поиск новых подходов к изучению языковедческих дисциплин в современных учреждениях высшего образования. В статье проанализированы лингвометодические определения термина “поход”, подана собственная трактовка понятия “лингводидактический подход”, проанализированы основные лингводидактические подходы к формированию компетентности правописания будущих учителей начальной школы в плоскости языковедческих дисциплин. ua
dc.description.abstract The author of the article emphasizes the social need to prepare high-quality, competitive future primary school teachers who not only possess professional knowledge and professional qualities, but also strive for personal self-development and self-improvement. The researcher believes that one of the ways to solve this problem is to search for new approaches to teaching linguistic disciplines in modern institutions of higher education and the implementation of integrated links between professional and linguistic disciplines. The article analyzes the linguistic and methodical definition of the term “approach”, it’s own interpretation of the notion “linguodidactic approach”. In particular, the author of the article defines a linguodidactic approach as a system-integration complex of interrelated ideas, principles, forms, methods, teaching methods in accordance with a specific educational goal – the formation of the spelling competence of future primary school teachers in the context of solving the tasks of the New Ukrainian school. In scientific intelligence it is indicated that at the present time in pedagogy and linguistics of higher education there is no single classification of approaches to learning. According to the author, an objective and desired result of research can be achieved by integrating traditional and innovative approaches. The article analyzes linguodidactic approaches for the formation of the spelling of competence of future teachers of primary school in the plane of linguistic disciplines: competence, communicative-activity, cognitive-communicative, personality-oriented, systemic, synergistic, text-centered, axiological, socio-cultural. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject комунікативно-діяльнісний підхід ua
dc.subject когнітивнокомунікативний підхід ua
dc.subject особистісно-діяльнісний підхід ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject синергетичний підхід ua
dc.subject текстоцентричний підхід ua
dc.subject аксіологічний підхід ua
dc.subject соціокультурний підхід ua
dc.subject правописна компетентність майбутніх учителів початкової школи ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject коммуникативно-деятельностный подход ua
dc.subject когнитивнокоммуникативный подход ua
dc.subject личностно-деятельностный подход ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject синергический подход ua
dc.subject текстоцентрический подход ua
dc.subject аксиологический подход ua
dc.subject социокультурный подход ua
dc.subject компетентность правописания будущих учителей начальной школы ua
dc.subject competence-based approach ua
dc.subject communicative-activity approach ua
dc.subject cognitive-communicative approach ua
dc.subject personality-oriented approach ua
dc.subject system approach ua
dc.subject synergistic approach ua
dc.subject text-centric approach ua
dc.subject axiological approach, sociocultural approach, spelling competence of future primary school teachers ua
dc.subject.classification УДК 373.3.011.3-051]:81’35:005.33 ua
dc.title Основні лінгводидактичні підходи до формування правописної компетентності майбутніх учителів початкової школи ua
dc.title.alternative Основные лингводидактические подходы к формированию компетентности правописания будущих учителей начальной школы ua
dc.title.alternative The main linguistic and methodical аpproaches to the formation of spelling competence of future primary school teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу