Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення і розвиток тестування у польських навчальних закладах (кінець ХХ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кічула, М. Я.
dc.date.accessioned 2020-09-25T08:57:21Z
dc.date.available 2020-09-25T08:57:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кічула, М. Я. Становлення і розвиток тестування у польських навчальних закладах (кінець ХХ століття) / М. Я. Кічула // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 90-94. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30870
dc.description.abstract У статті розглядається історія розвитку та становлення одного з основних методичних центрів в м. Ополє Республіки Польща. Пріоритетним завданням методичного центру було дослідження в галузі моніторингу результатів навчання, що охоплював такий метод як стандартизоване тестування. Охарактеризовано основну діяльність опольських дослідників від початку свого заснування, а саме, вони вели досить активну дидактичну та інформаційну роботу, починаючи від конструювання тестів, далі заснування курсів дидактичного вимірювання і майстерності використання тестів у навчанні, закінчуючи розробками в системі оцінювання. Висвітлено основні принципи впровадження тестування у навчальних закладах. А саме, завдяки утворенню множинних крайових методичних центрів, було запроваджено експериментальні дослідження, учасниками яких були як вчителі, так і директори шкіл, радники воєводських освітніх центрів й інспектори шкіл. Результатом роботи експериментальних груп була публікація серії тестів вимірювання шкільних досягнень для учнів 6-8 класів з різних дисциплін. Окреслено певні особливості щодо застосування тестів у початковій школі та при вступі до вищого навчального закладу. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается история развития и становления одного из основных методических центров в г. Ополе Республики Польша. Приоритетным заданием методического центра было исследование в отрасли мониторинга результатов обучения, охватывающее такой метод как стандартизированное тестирование. Охарактеризована основная деятельность опольських исследователей от начала своего основания, а именно, они вели достаточно активную дидактическую и информационную работу, начиная от конструирования тестов, основания курсов дидактического измерения и мастерства использования тестов в обучении, заканчивая разработками в системе оценивания. Отражены основные принципы внедрения тестирования в учебных заведениях. А именно, благодаря образованию множественных краевых методических центров, были введены экспериментальные исследования, участниками которых были как учителя, так и директора школ, советники воеводских образовательных центров и инспекторы школ. Результатом работы экспериментальных групп была публикация серии тестов измерения школьных достижений для учеников 6-8 классов по разным дисциплинам. Очерчены определенные особенности относительно применения тестов в начальной школе и при поступлении в высшее учебное заведение. ua
dc.description.abstract The article reviews the history of development and formation of one of the main methodological centres in Opole of Poland Republic. The priority task of the methodological centre was the study on monitoring the results of training, based on a standardized testing method. The main activity of researchers from city Opole from the beginning of its foundation is characterized. Notably, they did quite active didactic and informational work, starting from the design of tests, then the foundation of courses of didactic measurement and mastery of the tests usage in training, ending with developments in the evaluation system. The basic principles of testing implementation in educational institutions are covered. Therefore, experimental studies were introduced because of the formation of multiple regional methodical centres. The participants of the research were teachers and school principals, advisers of educational centres and school inspectors. The result of the experimental groups was the publication of test buttery measuring school achievements for 6-8 forms pupils in various disciplines. Certain features concerning to the use of tests in primary school and at admission to university are outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тест ua
dc.subject тестування ua
dc.subject вимірювання навчальних досягнень учнів ua
dc.subject методичний центр ua
dc.subject дидактичне вимірювання ua
dc.subject внутрішньошкільний моніторинг ua
dc.subject тест ua
dc.subject тестирование ua
dc.subject измерение школьных достижений учеников ua
dc.subject методический центр ua
dc.subject дидактическое измерение ua
dc.subject школьный мониторинг ua
dc.subject test ua
dc.subject testing ua
dc.subject measurement of pupils educational achievements ua
dc.subject methodical centre ua
dc.subject didactic measurement ua
dc.subject school monitoring ua
dc.subject education ua
dc.subject.classification 376 (438) ua
dc.title Становлення і розвиток тестування у польських навчальних закладах (кінець ХХ століття) ua
dc.title.alternative Становление и развитие тестирования в польских учебных заведениях (конец ХХ века) ua
dc.title.alternative Тhe formation and development of testing in polish schools (the end of the ХХ century) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу