Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості застосування технології проблемного навчання на уроках англійської мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Комогорова, Марина Іванівна
dc.date.accessioned 2020-09-25T08:54:41Z
dc.date.available 2020-09-25T08:54:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Комогорова, М. І. Особливості застосування технології проблемного навчання на уроках англійської мови / М. І. Комогорова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 95-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30869
dc.description.abstract У статті розкрито поняття “пізнавальна активність” та “проблемна ситуація” у науковопедагогічній літературі та погляди вчених щодо їх розуміння. Виокремлюються чотири компоненти проблемної ситуації, які мають місце у контексті нашого дослідження. Визначається кілька способів створення проблемних ситуацій або завдань та їх типологія. Встановлено, що функціонування будь-якої явної проблемної ситуації, розпочинаючись з моменту виникнення і завершаючись моментом зняття її в пізнавальній активності в процесі діяльності учня, має (двоскладовий) характер. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто понятие “познавательная активность” и “проблемная ситуация” в научнопедагогической литературе и взгляды ученых относительно их понимания. Выделяются четыре компонента проблемной ситуации, которые имеют место в контексте нашего исследования. Определяется несколько способов создания проблемных ситуаций или задач и их типология. Установлено, что функционирование любой явной проблемной ситуации, начиная с момента возникновения и заканчиваясь моментом снятия ее в познавательной активности в процессе деятельности ученика, имеет двухуровневый характер. ua
dc.description.abstract In the article the concept of “cognitive activity” and “problem situation” in the scientific-pedagogical literature is described. The four components of the problem situation, which take place in the context of our research, are distinguished. There are several ways to create problem situations or tasks and their typology which are described in the article. It has been established that the functioning of any explicit problem situation, starting from the moment of its occurrence and ending with the moment of its removal in cognitive activity in the course of the student’s activity, has two-componen) phase. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject проблемне навчання ua
dc.subject технологія ua
dc.subject англійська мова ua
dc.subject основна школа ua
dc.subject пізнавальна діяльність ua
dc.subject проблемна активність ua
dc.subject проблемное обучение ua
dc.subject технология ua
dc.subject английский язык ua
dc.subject основная школа ua
dc.subject познавательная деятельность ua
dc.subject проблемная активность ua
dc.subject problem learning ua
dc.subject technology ua
dc.subject English language ua
dc.subject basic school ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject problem activity ua
dc.subject.classification 371.212.7 ua
dc.title Особливості застосування технології проблемного навчання на уроках англійської мови ua
dc.title.alternative Особенности применения технологии проблемного обучения на уроках английского языка ua
dc.title.alternative Features of problem learning technology’s using at English lessons ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу