Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів до проектування уроків у початковій школі засобами інтерактивних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тесленко, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-09-23T11:43:09Z
dc.date.available 2020-09-23T11:43:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Тесленко, Т. В. Підготовка майбутніх учителів до проектування уроків у початковій школі засобами інтерактивних технологій / Т. В. Тесленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 163-167. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30849
dc.description.abstract У статті розглядаються питання удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах реформування сучасної освіти, розкриваються основні складові ефективності навчального процесу в умовах реформування сучасної початкової школи, а також використання інтерактивних технологій навчання у закладах вищої освіти під час підготовки майбутніх учителів початкової школи до проектування уроків. У статті проаналізовано структуру готовності майбутніх учителів до проектування уроків в початковій школі, а також визначено педагогічні умови ефективності застосування інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів до проектування уроків. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются вопросы усовершенствования подготовки будущих учителей начальной школы в условиях реформирования образования, раскрываются основные составляющие эффективности учебного процесса в условиях реформирования современной начальной школы, а также использование интерактивных технологий обучения в заведениях высшего образования во время подготовки будущих учителей начальной школы к проектированию уроков. В статье проанализирована структура готовности будущих учителей к проектированию уроков в начальной школе, а также определены педагогические условия эффективности применения интерактивных технологий в процессе подготовки будущих учителей к проектированию уроков. ua
dc.description.abstract The article deals with the issues of improvement of training of future primary school teachers in the conditions of reformation of modern education, the basic elements of efficiency of educational process in the conditions of reformation of modern primary school and the use of interactive technologies of studies in the higher education establishments during the training of future primary school teachers to design lessons are examined. The structure of readiness of future teachers to design lessons in the primary school is analysed and the pedagogical conditions of effective use of the interactive technologies in the process of training of future teachers to design lessons are defined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактична підготовка вчителя ua
dc.subject комплексні уміння ua
dc.subject уміння проектувати урок ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject готовність студентів до проектування уроків ua
dc.subject рівні сформованості ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject дидактическая подготовка учителя ua
dc.subject комплексные умения ua
dc.subject умения проектировать урок ua
dc.subject интерактивные технологии ua
dc.subject готовность студентов к проектированию уроков, ua
dc.subject уровни сформированности ua
dc.subject педагогические условия. ua
dc.subject didactic training of teacher ua
dc.subject complex abilities ua
dc.subject abilities to design a lesson ua
dc.subject interactive technologies ua
dc.subject readiness of students to design lessons ua
dc.subject levels of formedness ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject.classification 378.091.3-051:373.3]:004 ua
dc.title Підготовка майбутніх учителів до проектування уроків у початковій школі засобами інтерактивних технологій ua
dc.title.alternative Подготовка будущих учителей к проектированию уроков в начальной школе средствами интерактивных технологий ua
dc.title.alternative Training of future teachers to design lessons in primary school by means of interactive technologies ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу