У статті розглядаються питання удосконалення підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах реформування сучасної освіти, розкриваються основні складові ефективності навчального процесу в умовах реформування сучасної початкової школи, а також використання інтерактивних технологій навчання у закладах вищої освіти під час підготовки майбутніх учителів початкової школи до
проектування уроків. У статті проаналізовано структуру готовності майбутніх учителів до проектування уроків в початковій школі, а також визначено педагогічні умови ефективності застосування інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів до проектування уроків.
В статье рассматриваются вопросы усовершенствования подготовки будущих учителей начальной школы в условиях реформирования образования, раскрываются основные составляющие эффективности учебного процесса в условиях реформирования современной начальной школы, а также использование интерактивных технологий обучения в заведениях высшего образования во время подготовки будущих учителей начальной школы к проектированию уроков. В статье проанализирована структура готовности будущих учителей к проектированию уроков в начальной школе, а также определены педагогические условия эффективности применения интерактивных технологий в процессе подготовки будущих учителей к проектированию уроков.
The article deals with the issues of improvement of training of future primary school teachers in the conditions of reformation of modern education, the basic elements of efficiency of educational process in the conditions of reformation of modern primary school and the use of interactive technologies of studies in the higher education establishments during the training of future primary school teachers to design lessons are examined. The structure of readiness of future teachers to design lessons in the primary school is analysed and the pedagogical conditions of effective use of the interactive technologies in the process of training of future teachers to design lessons are defined.