У статті розкривається технологія і зміст навчання у “Школі молодого викладача”, які
сприяють професійно-педагогічній адаптації молодих викладачів ВНЗ непедагогічного профілю.
Ця технологія складається з п’яти етапів: мотиваційний (лекційний, теоретичний,
інструкційний), інтенсифікації (практичний, створення бачення себе як викладача), персоналізації
(варіативної практики, репетиторства, “коучингу”, наставництва), відбору (активної
практики, контролю і корекції), проектування (творчих експериментів).
В статье раскрывается технология и содержание обучения в “Школе молодого
преподавателя”, содействующие профессионально-педагогической адаптации молодых
преподавателей вузов непедагогического профиля. Данную технологию составляют пять этапов:
мотивационный (лекционный, теоретический, инструкционный), интенсификации (практический,
создание видения себя как преподавателя), персонализации (вариативной практики,
репетиторства, “коучинга”, наставничества), отбора (активной практики, контроля и
коррекции), проектирования (творческих экспериментов).