ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Лазарева, И. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Чернова, Н. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Грязнова, С. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-07-17T05:08:22Z | |
dc.date.available | 2020-07-17T05:08:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Лазарева И. В. Возможности проективных методик в познании архетипности в детском рисунке и пути психокоррекции / И. В. Лазарева, Н. М. Чернова, С. В. Грязнова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 12 : Психологічні науки : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск 40 (64). – С. 177-182. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30492 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості можливих варіантів візуалізації інтегративно – інстинктивних функцій у дітей у віці 5-7 років через проективні методики, застосовувані для виявлення глибинних проблем, пов'язаних із взаємовідносинами в сім'ї. Наводяться практичні дані дослідження дітей – дошкільнят ГБОУ ЦРР ДС № 1654 р. Москви. Розглянуто можливості корекції психічних станів дітей-дошкільнят. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются особенности возможных вариантов визуализации интегративно – инстинктивных функций у детей в возрасте 5-7 лет через проективные методики, применяемые для выявления глубинных проблем, связанных с взаимоотношениями в семье. Приводятся практические данные исследования детей – дошкольников ГБОУ ЦРР ДС №1654 г. Москвы. Рассмотрены возможности коррекции психических состояний детей-дошкольников. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | архетип | ua |
dc.subject | арт-терапія | ua |
dc.subject | проективні методики | ua |
dc.subject | психокорекція | ua |
dc.subject | дошкільнята | ua |
dc.subject | архетип | ua |
dc.subject | арт–терапия | ua |
dc.subject | проективные методики | ua |
dc.subject | психокоррекция | ua |
dc.subject | дошкольники | ua |
dc.title | Возможности проективных методик в познании архетипности в детском рисунке и пути психокоррекции | ua |
dc.type | Article | ua |