У статті розглядаються особливості можливих варіантів візуалізації інтегративно – інстинктивних функцій у дітей у віці 5-7 років через проективні методики, застосовувані для виявлення глибинних проблем, пов'язаних із взаємовідносинами в сім'ї. Наводяться практичні дані дослідження дітей – дошкільнят ГБОУ ЦРР ДС № 1654 р. Москви. Розглянуто можливості корекції психічних станів дітей-дошкільнят.
В статье рассматриваются особенности возможных вариантов визуализации интегративно – инстинктивных функций у детей в возрасте 5-7 лет через проективные методики, применяемые для выявления глубинных проблем, связанных с взаимоотношениями в семье. Приводятся практические данные исследования детей – дошкольников ГБОУ ЦРР ДС №1654 г. Москвы. Рассмотрены возможности коррекции психических состояний детей-дошкольников.