В статті висвітлено обґрунтування змісту медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в системі їх професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах. Доведено, що підґрунтям змісту медико-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи є вимоги державних стандартів щодо підготовки фахівців відповідно суспільних потреб, передового педагогічного досвіду теорії і практики професійної освіти, зарубіжного досвіду підготовки фахівців, запитів вітчизняного та зарубіжного ринку праці, теоретичних положень компетентнісного, гуманістичного та особистісно орієнтованого підходів до організації педагогічного процесу.
Motivation of the contents physician-valeological competention future teachers of the grade school is illuminated in article in system of their training in high educational institutions. Arguments that base physician- valeological competention future teachers of the grade school are a requirements state standard preparation future specialist accordingly public need, leading pedagogical experience to theories and practical persons of the professional education, foreign experience of the training specialist, request domestic and foreign market of the labour, theoretical positions competention, humanistic and larval oriented approach to organizations of the pedagogical process.