Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні та андрагогічні основи низьковентиляційного способу життя за Ревуцькою

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ревуцька, О. В.
dc.contributor.author Коваленченко, В. Ф.
dc.date.accessioned 2020-07-02T16:47:05Z
dc.date.available 2020-07-02T16:47:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Ревуцька О. В. Педагогічні та андрагогічні основи низьковентиляційного способу життя за Ревуцькою / О. В. Ревуцька, В. Ф. Коваленченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 3К 2 (71). - С. 288-291. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30245
dc.description.abstract Особливістю низьковентиляційного способу життя (НВСЖ) є те, що гіповентиляційний стан організму досягається не шляхом тимчасових вольових маніпуляцій (Бутейко, Стрельнікова) або за допомогою технічних засобів (Фролов, «Самоздрав»), а за рахунок практикування певного способу життя (носове дихання, лужноутворююче харчування (нутрієнти тільки рослинного походження), фізичне навантаження, саногенетична та динамічна медитація), який сприяє виробленню стійкого фізіологічного дихання (еупное), що виникає цілком природньо, і постійно підтримує необхідний рівень вуглекислоти та інших гомеостатичних параметрів. Такий стан дихання стає основним фізіологічним орієнтиром для самоспостереження за загальним благополуччям життєдіяльності організму. Цей спосіб засвоюється бажаючими на основі вивчення теоретичних знань та засвоєння практичних навиків протягом всього життя. ua
dc.description.abstract Peculiarity of low ventilatory lifestyle (LVLS) according to Revutska is that hypoventilatory state of the body is achieved not through temporary volitional manipulation (Buteyko method, Strelnikova method and others) or using of technical adaptations (breathing by Frolov, "Samozdrav"), but is achieved through by practicing a certain way of life (nasal breathing; alkaline-forming food (nutrients of plant origin); sanogenetic and dynamic meditative state; moderate physical activity) which help to develop steady physiological breathing (eupnoea) which occurs naturally and continuously maintains desired level of carbon dioxide and other homeostatic parameters. Such a state of breath becomes the main physiological reference point for self-observation of the general well-being of the body's vital activities. This way of life is applying by those who wish on the grounds of the principles of andragogy by studying of theoretical knowledge and acquisition of practical skills of selfregulation over a lifetime. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject низковентиляційний спосіб життя (НВСЖ) ua
dc.subject фізіологічне дихання ua
dc.subject лужноутворююче харчування ua
dc.subject саногенетична та динамічна медитація ua
dc.subject андрагогіка ua
dc.subject low ventilatory lifestyle (LVLS) ua
dc.subject physiologic respiration ua
dc.subject andragogy ua
dc.subject alkaline-forming food ua
dc.subject sanogenetic and dynamic meditation ua
dc.subject.classification 37.013.83:77.05 ua
dc.title Педагогічні та андрагогічні основи низьковентиляційного способу життя за Ревуцькою ua
dc.title.alternative Pedagogical and andragogical bases of low ventilatory lifestyle according to Revutska ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics