Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дисперсійний аналіз впливу різних чинників на біологічний вік студентів у річному процесі фізичного виховання у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Присяжнюк, С. І.
dc.date.accessioned 2020-06-28T06:30:20Z
dc.date.available 2020-06-28T06:30:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Присяжнюк, С. І. Дисперсійний аналіз впливу різних чинників на біологічний вік студентів у річному процесі фізичного виховання у ВНЗ / С. І. Присяжнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 11 (66) 15. - С. 124-130. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30124
dc.description.abstract У cтатті досліджуються теоретико-методичні та педагогічні основи використання здоров’язбережувальних технологій під час оздоровчо-тренувальних занять з фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп. Здійснено системний теоретико-методологічний та емперичний аналіз проблем фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп у вищих навчальних закладах, вплив здоров’язбережувальних технологій на фізичне здоров’я, морфофункціональний стан та біологічний вік студентів спеціальних медичних груп. Розглянуті та досліджені загальні закономірності, що об’єктивно визначають планування окремих компонентів здоров’язбережувальних технологій в різних видах оздоровчо-тренувального навчального процесу студентів спеціальних медичних груп, виявлено залежність показників біологічного віку студентів спеціальних медичних груп від тижневого обсягу фізичних навантажень. ua
dc.description.abstract В статье исследуются теоретико-методические и педагогические основы использования здоровьясохраняющихся технологий во время оздоровительно-тренировочных занятий физического воспитания студентов специальных медицинских групп. Выполнено системный теоретикометодологический и эмпирический анализ проблем физического воспитания студентов специальных медицинских групп в высших учебных заведениях, влияние здоровьесохраняющих технологий на физическое здоровье, морфофункциональное состояние и биологический возраст студентов специальных медицинских групп. Рассмотрено и исследовано общие закономерности, что объективно определяют планирование отдельных компонентов здоровьесохраняющих технологий в разных видах оздоровительно-тренировочного учебного процесса студентов специальных медицинских групп, обнаружено зависимость показателей биологического возраста студентов специальных медицинских групп от недельного объема физических нагрузок. ua
dc.description.abstract In this article there were studied the theoretic-methodological and pedagogical basis of using health saving technologies during health-training classes in physical education of students in special medical groups There has been conducted the theoretic-methodological and empirical analysis of the problems of students in special medical groups in higher education establishments, the impact of health saving technologies on physical health, the morphofunctional condition and biological age of students in special medical groups. There were discussed and studied the general tendencies that adequately determine the planning of individual components of health saving technologies in different types of health-training educational process of students in special medical groups, detected the dependence of biological age parameters of students in special medical groups from weekly amount of physical activities. There has been well-grounded the effectiveness of the usage of components of health saving technologies in physical education of students in special medical groups in conditions of a long-term pedagogic experiment, and there have also been determined the essence and methodological bases of health saving technologies for the correction of somatic health of students in this category. There are developed meaningful and practically verified organizational and methodological recommendations regarding implementation of health saving technologies in the educational process in physical education of students in special medical groups. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject спеціальні медичні групи ua
dc.subject здоров’язбережувальні технології ua
dc.subject біологічний вік ua
dc.subject обсяг фізичних навантажень ua
dc.subject оздоровчо-тренувальний навчальний процес ua
dc.subject соматичне здоров’я ua
dc.subject педагогічний експеримент ua
dc.subject компонети здоров’язбережувальних технологій ua
dc.subject психофізичні можливості організму ua
dc.subject студенты ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject специальные медицинские группы ua
dc.subject здоровьесохраняющие технологии ua
dc.subject биологический возраст ua
dc.subject объем физических нагрузок ua
dc.subject оздоровительно-тренировочный учебный процесс ua
dc.subject соматическое здоровье ua
dc.subject педагогический эксперимент ua
dc.subject компоненты здоровьесохраняющих технологий ua
dc.subject психофизические возможности организма ua
dc.subject students ua
dc.subject physical education ua
dc.subject special medical groups ua
dc.subject health saving technologies ua
dc.subject biological age ua
dc.subject amount of physical activities ua
dc.subject health-training educational process ua
dc.subject somatic health ua
dc.subject pedagogic experiment ua
dc.subject components of health saving technologies ua
dc.subject psycho-physical capabilities of organism ua
dc.title Дисперсійний аналіз впливу різних чинників на біологічний вік студентів у річному процесі фізичного виховання у ВНЗ ua
dc.title.alternative Дисперсийный анализ влияния разных факторов на биологический возраст студентов в годичном процессе физического воспитания у ВУЗ ua
dc.title.alternative Analysis of variance of influence of different factors on biological age of students in the annual process of P.E in Institution of higher learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу