Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Туристсько-краєзнавча практика - фактор розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пецкович, Д. Д.
dc.contributor.author Кушнір, Р. Г.
dc.contributor.author Сотрихіна, О. С.
dc.date.accessioned 2020-06-19T06:03:21Z
dc.date.available 2020-06-19T06:03:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пецкович, Д. Д. Туристсько-краєзнавча практика - фактор розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів фізичної культури / Д. Д. Пецкович, Р. Г. Кушнір, О. С. Сотрихіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 5К (61). - С. 202-206. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29830
dc.description.abstract Метою дослідження є розробка функціональної структури туристсько-краєзнавчої практики, спрямованої на розвиток творчого потенціалу майбутніх вчителів фізичної культури. У розробленій функціональній структурі практики вказані принципи проведення , форми організації та зміст практики, Запропоновані інноваційні підходи та технології до організації практичної роботи і формування позитивної мотивації до виконання професійних завдань. ua
dc.description.abstract В статье предложена модель туристско-краеведческой практики, направленная на развитие творческого потенциала будущих учителей физической культуры. Предложенная модель представляет собой систему взаимосвязанных организационно-деятельностных и учебно-методических составляющих, которые определяют ее содержание и методологию. Описана структура и методика организации и проведения практики в соответствии с целью и поставленных задач. Определены основные принципы организации практики и необходимые педагогические условия для эффективного развития творческого потенциала студентов. ua
dc.description.abstract Composed a model of travel and local lore practices aimed at developing the creative potential of future teachers of physical culture. The model is a system of interconnected organizing-activity and educational components, that defining the contents and methodology. Described the structure and method of organization practice in accordance to purpose and tasks. Identified a basic principle of practice and pedagogical conditions, necessary for the effective development of creative potential of students. The significance of the proposed model is due to the following factors: motivation - is the desire of students to communicate with children, desire to help in their development and formation; educational orientation - manifested in pursuit of the developmental educational environment; ability to teach - desire to acquire practical skills to apply the theoretical knowledge in practice. Formation of creative potential in the tourism and local history practice occurs under conditions consistent interaction between the two components practices - organizational and educational. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject функціональна структура ua
dc.subject навчальна практика ua
dc.subject принципи ua
dc.subject інноваційні підходи ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject модель ua
dc.subject учебная практика ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject творческий потенциал ua
dc.subject model ua
dc.subject educational practice ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject creativity ua
dc.title Туристсько-краєзнавча практика - фактор розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів фізичної культури ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу