Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна мотивація студентів які, навчаються за напрямом "Фізичне виховання"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лібович, Х.
dc.contributor.author Левків, В.
dc.date.accessioned 2020-06-19T05:46:59Z
dc.date.available 2020-06-19T05:46:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Лібович, Х. Професійна мотивація студентів які, навчаються за напрямом "Фізичне виховання" / Х. Лібович, В. Левків // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 5К (61). - С. 148-151. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29814
dc.description.abstract Більшість студентів, які навчаються за напрямом «фізичне виховання», мають схильність до педагогічної діяльності. Найбільший інтерес у студентів викликають професії тренера викладача і вчителя фізичної культури. 90% студентів мають мають стійку зовнішню або внутрішню позитивну мотивацію працювати в галузі. ua
dc.description.abstract Большинство студентов, обучающихся по направлению «физическое воспитание», имеют склонность к педагогической деятельности. Наибольший интерес у студентов вызывают профессии тренера преподавателя и учителя физической культуры . 90 % студентов имеют имеют устойчивую внешнюю или внутреннюю положительную мотивацию работать в отрасли. ua
dc.description.abstract The majority of students enrolled in "physical education" tend to educational activities. The greatest interest in students caused the profession of teacher trainer and teacher of physical culture. 90% of students should have a stable external or internal positive motivation in job. The efficiency of the process of preparing students enrolled in "physical education" depends on the orientation of students to master teaching profession. Professional competence is determined by the level of students' abilities and other personal characteristics of the individual, including motivation. To study the motivation of students enrolled in "physical education", we used the following diagnostic techniques: "Determining the type of future careers", "Diagnosis of identity in professional activities in the" physical culture and sport ", " Career orientation " "Types of motivation of professional activity." Based on the results, we can say that the state of professional motivation depends on whether assesses student learning activity compared with his own, real abilities and level of achievement, and motivation influence on professional opinion of peers with varying levels of abilities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject професійна мотивація ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject класифікація професій ua
dc.subject типи професій ua
dc.subject тренер викладач ua
dc.subject вчитель фізичної культури ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject профессиональная мотивация ua
dc.subject профессиональная деятельность ua
dc.subject классификация профессий ua
dc.subject типы профессий ua
dc.subject тренер преподаватель ua
dc.subject учитель физической культуры ua
dc.subject physical education ua
dc.subject professional motivation ua
dc.subject professional activities ua
dc.subject classification of occupations ua
dc.subject types of occupations ua
dc.subject teacher trainer ua
dc.subject teacher of physical education ua
dc.subject.classification 796.011.1:159.947.5 ua
dc.title Професійна мотивація студентів які, навчаються за напрямом "Фізичне виховання" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу