Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективність розробленого методичного забезпечення у поліпшенні показників рухової активності студенток протягом навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронецький, В. Б.
dc.date.accessioned 2020-06-16T04:59:11Z
dc.date.available 2020-06-16T04:59:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Воронецький В. Б. Ефективність розробленого методичного забезпечення у поліпшенні показників рухової активності студенток протягом навчання / В. Б. Воронецький// Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 12 (94). - С. 25-28. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29661
dc.description.abstract Впродовж трьох навчальних років використовували методику, спрямовану на реалізацію спроектованої моделі розвитку рухової активності студенток вищого навчального закладу під час позааудиторних занять пауерліфтингом. Для цього сформували експериментальну та контрольну групу, кількість дівчат становила відповідно 21 та 32, вік усіх – 17-18 років. На початку навчального року показники, які вивчали у дослідних групах, були практично однаковими. Наприкінці першого року навчання одержали результат, що свідчив про досягнення експериментальною групою суттєво вищих значень функціональних показників, фізичної працездатності, ніж контрольною. Аналогічний результат у аспекті тенденції зміни у функціональних показниках встановили також протягом другого і третього років навчання тих самих дівчат, які належали до експериментальної групи. Дані, одержані у лонгітюдинальному формувальному експерименті, засвідчили перевагу запропонованої розробки над традиційним підходом до формування і реалізації змісту занять фізичними вправами у розвитку рухової активності студенток. ua
dc.description.abstract During the three academic years it was used a method, aimed at to implementation of the designed model of development of students’ motor activity of a higher educational establishment during non-auditing studies with powerlifting. For this purpose, an experimental and control group was formed, the number of girls was respectively 21 and 32, the age of all was 17-18 years. At the beginning of the school year, the rates studied in the study groups were practically the same. At the end of the first year of study, they received a result, indicating that the experimental group achieved significantly higher values of functional indicators than the control. A similar result in the aspect of the trend of change in functional indicators was also established during the second and third years of training of the same girls who belonged to the experimental group. The data obtained in the longitudinal research experiment showed the advantage of the proposed development over the traditional approach to the formation and implementation of physical activity in the development of students’ motor activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject функціональні показники ua
dc.subject дівчата ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject експериментальна розробка ua
dc.subject physical education ua
dc.subject functional indicators ua
dc.subject girls ua
dc.subject higher educational institution ua
dc.subject experimental development ua
dc.title Ефективність розробленого методичного забезпечення у поліпшенні показників рухової активності студенток протягом навчання ua
dc.title.alternative The effectiveness of the developed methodological support in improving the indicators of students’ motor activity during training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу