Впродовж трьох навчальних років використовували методику, спрямовану на реалізацію спроектованої моделі розвитку рухової активності студенток вищого навчального закладу під час позааудиторних занять пауерліфтингом. Для цього сформували експериментальну та контрольну групу, кількість дівчат становила відповідно 21 та 32, вік усіх – 17-18 років. На початку навчального року показники, які вивчали у дослідних групах, були практично однаковими. Наприкінці першого року навчання одержали результат, що свідчив про досягнення експериментальною групою суттєво вищих значень функціональних показників, фізичної працездатності, ніж контрольною. Аналогічний результат у аспекті тенденції зміни у функціональних показниках встановили також протягом другого і третього років навчання тих самих дівчат, які належали до експериментальної групи. Дані, одержані у лонгітюдинальному формувальному експерименті, засвідчили перевагу запропонованої розробки над традиційним підходом до формування і реалізації змісту занять фізичними вправами у розвитку рухової активності студенток.
During the three academic years it was used a method, aimed at to implementation of the designed model of development of students’ motor activity of a higher educational establishment during non-auditing studies with powerlifting. For this purpose, an experimental and control group was formed, the number of girls was respectively 21 and 32, the age of all was 17-18 years. At the beginning of the school year, the rates studied in the study groups were practically the same. At the end of the first year of study, they received a result, indicating that the experimental group achieved significantly higher values of functional indicators than the control. A similar result in the aspect of the trend of change in functional indicators was also established during the second and third years of training of the same girls who belonged to the experimental group. The data obtained in the longitudinal research experiment showed the advantage of the proposed development over the traditional approach to the formation and implementation of physical activity in the development of students’ motor activity.