Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Місце професійно важливих якостей і властивостей майбутніх учителів трудового навчання у системі їх професійно-прикладної фізичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапова, О. О.
dc.date.accessioned 2020-06-12T12:36:48Z
dc.date.available 2020-06-12T12:36:48Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Остапова, О. О. Місце професійно важливих якостей і властивостей майбутніх учителів трудового навчання у системі їх професійно-прикладної фізичної підготовки / О. О. Остапова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3К2(57). - С. 247-250. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29579
dc.description.abstract Нормативні документи професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання розкривають виробничі функції, типові задачі діяльності та уміння випускника вищого навчального закладу. Аналіз цих складових дозволив визначити особливості професійної діяльності учителя трудового навчання: педагогічна робота, розумова діяльність із частковою фізичною працею та високим нервово-емоційним напруженням, творча і естетична діяльність. Зміст професійної діяльності учителів трудового навчання вказує на доцільність розвивати у студентів професійно важливі якості і властивості: психофізіологічні якості, психічні властивості, моральні, вольові і громадянські якості. Цьому сприятиме систематична участь студентів у колективних організаційних форми професійно-прикладної фізичної підготовки: туристичні походи та масові змагання з командних спортивних ігор, що передбачають маніпуляції ігрового предмету руками. ua
dc.description.abstract Нормативные документы профессиональной подготовки будущих учителей труда раскрывают производственные функции, типичные задачи деятельности и умения выпускника высшего учебного заведения. Анализ этих составляющих позволил определить особенности профессиональной деятельности учителя труд: педагогическая работа, умственная деятельность с частичным физическим трудом и высоким нервно-эмоциональным напряжением, творческая и эстетическая деятельность. Содержание профессиональной деятельности учителей труда указывает на целесообразность развития у студентов профессионально важных качеств и свойств: психофизиологические качества, психические свойства, моральные, волевые и гражданские качества. Этому будет способствовать систематическое участие студентов в коллективных организационных формы профессионально-прикладной физической подготовки: туристические походы и массовые соревнования по командным спортивным играм, которые предусматривают манипуляции игрового предмета руками. ua
dc.description.abstract The normative documents of professional preparation of future teachers of labor studies expose productive functions, typical tasks of activity and ability of graduating student of higher educational establishment. The analysis of these constituents allowed to define the features of professional activity of teacher of labor studies : pedagogical work, intellection with partial manual labor and high nervously-emotional tension, creative and aesthetic activity. The table of contents of professional activity of teachers of labor studies specifies on expediency to develop for students professionally important internalss and properties : 1) psychophysiology internalss: myasthenia and differentiation of muscles of fingers of hands, exactness of manipulation, visual distinction; 2) psychical properties: observation, volume, distribution and switching of attention, concentration and firmness of attention, brief and of long duration memory, operating, analytical, synthetic and deductive thought, creative imagination and aesthetic tastes; 3) moral qualities: verbal and emotional firmness, tactfulness, tolerance to the defects for people, ability to listen and understand people, ethics, sensitiveness; 4) volitional qualities: purposefulness, persistence, self-control, self-possession, decision, discipline, independence, care; 5) civil internalss: communicativeness, mutual help, disinterestedness, even temper, activity, initiativeness, optimism, сreati. It the systematic participating of students will assist in collective organizational forms of the professionally-applied physical preparation : walking tours and mass competitions from command sporting games which foresee manipulations of playing object hands. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно важливі якості і властивості ua
dc.subject майбутні учителі трудового навчання ua
dc.subject професійно-прикладна фізична підготовка ua
dc.subject вищі навчальні заклади ua
dc.subject профессионально важные качества и свойства ua
dc.subject будущие учителя труда ua
dc.subject профессионально-прикладная физическая подготовка ua
dc.subject высшие учебные заведения ua
dc.subject professionally important internalss and properties ua
dc.subject future teachers of labor studies ua
dc.subject professionally-applied physical preparation ua
dc.subject higher educational establishments ua
dc.subject.classification 796.011:37.011 ua
dc.title Місце професійно важливих якостей і властивостей майбутніх учителів трудового навчання у системі їх професійно-прикладної фізичної підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу