Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування у підлітків готовності до вольових напружень у процесі фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудник, І. О.
dc.date.accessioned 2020-06-11T11:15:57Z
dc.date.available 2020-06-11T11:15:57Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Дудник, І. О. Педагогічні умови формування у підлітків готовності до вольових напружень у процесі фізичного виховання / І. О. Дудник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3К2(57). - С. 113-116. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29528
dc.description.abstract Метою статті було вивчення функціональної структури готовності учнів до вольових напружень. В структурі вольових напружень виділені компоненти, які були використані для оцінки рівня їхньої сформованості: когнітивний, мотиваційно-емоційний, діяльнісний. За рівнями сформованості у підлітків готовності до вольових напружень був проведений умовний розподіл учнів на три групи: з високим, з середнім і з низьким рівнем готовності до вольових напружень. Визначені педагогічні умови формування у підлітків готовності до вольових напружень у процесі занять фізичною культурою. ua
dc.description.abstract Целью статьи было изучение компонентов готовности учеников к волевым напряжениям. В структуре волевых напряжений выделенные компоненты, которые были использованы для оценки уровня их сформированности: когнитивный, мотивационно-эмоциональный, деятельностный. За уровнями сформированности у подростков готовности к волевым напряжениям было проведено условное распределение учеников на три группы: с высоким, со средним и с низким уровнем готовности к волевым напряжениям. Определены педагогические условия формирования у подростков готовности к волевым напряжениям, в процессе занятий физической культурой. ua
dc.description.abstract The purpose of the article was studying the components of readiness of students to volitional tensions. In the structure of volitional tensions the selected components which were used for the estimation of level of their formed: cognitive, motivational-emotional, activity components. Indicators of cognitive component adolescents were weight and strength of knowledge about the nature and significance of physical perfection. Indicators of development of motivational and emotional components were the strength and stability of motives, interest in physical improvement, perceived need, and educational-cognitive activity. After the levels of formed for the teenagers of readiness to volitional tensions the conditional distributing of students was conducted on three groups: with high, with middle and with the low level of readiness to volitional tensions. Developed model and the pedagogical terms of forming for the teenagers of readiness are certain to volitional tensions, in the process of engaged in a physical culture: the awareness of students of the problems of physical perfection and their significance for the near and distant future; increase interest and motivation of adolescents to participate in physical activity; encouraging the conscious activity of students during physical education and increased objective and subjective difficulties using the appropriate forms, methods and means of physical education; raising awareness of teachers of physical culture for the successful solution of problems of formation of students' readiness for volitional stress. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підлітки ua
dc.subject вольові напруження ua
dc.subject компоненти ua
dc.subject рівні ua
dc.subject формування ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject воля ua
dc.subject волевые напряжения ua
dc.subject компоненты ua
dc.subject уровни ua
dc.subject формирование ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject will ua
dc.subject volitional tensions ua
dc.subject components ua
dc.subject levels ua
dc.subject forming ua
dc.subject pedagogical terms ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:796 ua
dc.title Педагогічні умови формування у підлітків готовності до вольових напружень у процесі фізичного виховання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу