Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підвищення професійної компетентності вчителів ЗНЗ на основі застосування здоров’язбережувальних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Беседа, Н. А.
dc.date.accessioned 2020-06-09T04:39:43Z
dc.date.available 2020-06-09T04:39:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Беседа, Н. А. Підвищення професійної компетентності вчителів ЗНЗ на основі застосування здоров’язбережувальних технологій / Н. А. Беседа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 3К2(57). - С. 28-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29389
dc.description.abstract У статті обґрунтовано доцільність підвищення професійної компетентності вчителів на основі застосування здоров’язбережувальних технологій в системі методичної роботи ЗНЗ . Охарактеризовано значення індивідуальних, групових та колективних форм методичної роботи в процесі підготовки вчителів до застосування здоров’язбережувальних технологій. Автором запропоновано комплекс організаційно-методичних умов підготовки вчителів ЗНЗ до застосування здоров’язбережувальних технологій. ua
dc.description.abstract В статье обоснована целесообразность повышения профессиональной компетентности учителей на основе применения здоровьесберегающих технологий в системе методической работы ОУУ. Охарактеризовано значение индивидуальных, групповых и коллективных форм методической работы в процессе подготовки учителей к применению здоровье сберегающих технологий. Автором предложен комплекс организационно-методических условий подготовки учителей ОУУ к применению здоровьесберегающих технологий. ua
dc.description.abstract In the article the feasibility of health-saving technologies in the educational process in secondary schools. Characterized by psychological and pedagogical foundations of keeping and strengthening the health of pupils at secondary schools. The author analyzes the effective approaches to improving the quality to create of health saving education environment in the modern school. They analyses psychological, educational and methodical literature to determine the degree of development of these problems at the present stage of schooling. The author emphasize that it is very important to integrate different methods and forms of methodical work with teachers during their preparation for the making of health saving education environment at secondary school. There have been highlighted organizational and methodological conditions for preparing a teacher for employing health saving technologies. Characterized forms work of the system of methodological activity of the comprehensive educational establishments aimed at preparing a teacher for employing health saving technologies. In summary, the author conclude that the effectiveness of teacher training depends on their motivation and awareness of needs in learning the professional skills and knowledge to create a health saving education environment at secondary school. The conclusions in the article are relevant and require consideration to improve the improvement of system of a comprehensive educational institution during the formation of health saving education environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’язбережувальні технології ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject підготовка вчителів до застосування здоров’язбережувальних технологій ua
dc.subject здоровье сберегающие технологии ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject подготовка учителей к применению здоровьесберегающих технологий ua
dc.subject health-saving technology ua
dc.subject the professional competence ua
dc.subject training teachers in the use of health-saving technologies ua
dc.subject.classification 373.5.011.3-051:613 ua
dc.title Підвищення професійної компетентності вчителів ЗНЗ на основі застосування здоров’язбережувальних технологій ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу