Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Комп’ютерне моделювання як чинник формування в учнів фундаментальних знань з фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новікова, С. О.
dc.date.accessioned 2013-05-27T00:15:53Z
dc.date.available 2013-05-27T00:15:53Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Новікова, С. О. Комп’ютерне моделювання як чинник формування в учнів фундаментальних знань з фізики / С. О. Новікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 10. – С. 86-89. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2925
dc.description.abstract У статті визначено можливості мультимедійних засобів навчання у напрямі підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Показано, що комп’ютерні моделі дозволяють більш детально продемонструвати учням суть фізичних явищ, процесів і закономірностей. Доведено, що мультимедійні засоби навчання, є фактором активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики і забезпечують залучення їх до самостійної роботи та творчого пошуку. Запропоновано види навчальних завдань для учнів при роботі з мультимедійними моделями. ru_RU
dc.description.abstract The paper defines the capabilities of multimedia learning tools towards improving the efficiency of the learning process in physics. It is shown that computer simulations allow students to demonstrate in detail the essence of physical phenomena, processes and laws. It is proved that multimedia learning tools are a factor in enhancing the cognitive activity of students in physics classes and bringing them to provide independent work and creative solutions. Proposed types of learning activities for students with multimedia models. ru_RU
dc.description.abstract В статье определены возможности мультимедийных средств обучения в направлении повышения эффективности учебного процесса по физике. Показано, что компьютерные модели позволяют более детально продемонстрировать учащимся суть физических явлений, процессов и закономерностей. Доказано, что мультимедийные средства обучения являются фактором активизации познавательной деятельности учащихся на уроках физики и обеспечивают приобщение их к самостоятельной работе и творческому поиску. Предложены виды учебных заданий для учащихся при работе с мультимедийными моделями.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject мультимедійні засоби навчання ru_RU
dc.subject навчальний процес з фізики ru_RU
dc.subject комп’ютерні моделі ru_RU
dc.subject multimedia learning tools ru_RU
dc.subject learning process in physics ru_RU
dc.subject computer simulations ru_RU
dc.title Комп’ютерне моделювання як чинник формування в учнів фундаментальних знань з фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу