У статті визначено можливості мультимедійних засобів навчання у напрямі підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Показано, що комп’ютерні моделі дозволяють більш детально продемонструвати учням суть фізичних явищ, процесів і закономірностей. Доведено, що мультимедійні засоби навчання, є
фактором активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики і забезпечують залучення їх до самостійної роботи та творчого пошуку. Запропоновано види навчальних завдань для учнів при роботі з мультимедійними моделями.
The paper defines the capabilities of multimedia learning tools towards improving the efficiency of the learning process in physics. It is shown that computer simulations allow students to demonstrate in detail the essence of physical phenomena, processes and laws. It is proved that multimedia learning tools are a factor in enhancing the cognitive activity of students in physics classes and bringing them to provide independent work and creative solutions. Proposed types of learning activities for students with multimedia models.
В статье определены возможности мультимедийных средств обучения в направлении повышения эффективности учебного процесса по физике. Показано, что компьютерные модели позволяют более детально продемонстрировать учащимся суть физических явлений, процессов и закономерностей. Доказано, что мультимедийные средства обучения являются фактором активизации познавательной деятельности учащихся
на уроках физики и обеспечивают приобщение их к самостоятельной работе и творческому поиску. Предложены виды учебных заданий для учащихся при работе с мультимедийными моделями.