ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зінченко, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-06-03T13:05:15Z | |
dc.date.available | 2020-06-03T13:05:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Зінченко В. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова.- Київ, 2017. - № 1 (20). - С. 269-279. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29241 | |
dc.description.abstract | Аналізується системно-інтеграційний аспект соціальної філософії і менеджменту освіти у взаємодії концепцій інструменталізму прагматизму і неопрагматизму у формуванні соціально-ціннісних орієнтацій. Досліджується інструменталістський аспект соціальної філософії та менеджменту освіти, психології та педагогіки концепцій прагматизму і неопрагматизму як галузі управлінських знань про розвиток людини і суспільства. Здійснюється аналіз концепції менеджменту та філософії інструменталізму, а такожкласифікація сутності існуючих шкіл, напрямків, розкриваються ідейні протиріччя між ними. | ua |
dc.description.abstract | To analyse system-integration aspect of social philosophy and education management in interaction of concepts of an instrumentalism of a pragmatism and a neopragmatism in formation of socially valuable orientations.We study the instrumentalist aspect of social philosophy and management of education, psychology and pedagogy concepts of pragmatism and neopragmatism as industry management knowledge about the development of man and society. Carried out an analysis of the concept of management and philosophy of instrumentalism, and classification of the essence of the existing schools, trends are revealed ideological contradictions between them. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | філософія освіти | ua |
dc.subject | інструменталізм | ua |
dc.subject | прагматизм | ua |
dc.subject | менеджмент | ua |
dc.subject | неопрагматизм | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | демократія | ua |
dc.subject | моральна свідомість | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | справедливість | ua |
dc.subject | принципи виховання | ua |
dc.subject | соціальні інститути | ua |
dc.subject | philosophy of education | ua |
dc.subject | instrumentalism | ua |
dc.subject | pragmatism | ua |
dc.subject | management | ua |
dc.subject | neopragmatism | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | democracy | ua |
dc.subject | moral consciousness | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | justice | ua |
dc.subject | principles of education | ua |
dc.subject | social institutes | ua |
dc.subject.classification | 141.7: 316.42+371.485 | ua |
dc.title | Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму | ua |
dc.title.alternative | Model of instrumentalism in the philosophy of education of pragmatism and neopragmatism | ua |
dc.type | Article | ua |