Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінченко, В.
dc.date.accessioned 2020-06-03T13:05:15Z
dc.date.available 2020-06-03T13:05:15Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Зінченко В. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова.- Київ, 2017. - № 1 (20). - С. 269-279. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29241
dc.description.abstract Аналізується системно-інтеграційний аспект соціальної філософії і менеджменту освіти у взаємодії концепцій інструменталізму прагматизму і неопрагматизму у формуванні соціально-ціннісних орієнтацій. Досліджується інструменталістський аспект соціальної філософії та менеджменту освіти, психології та педагогіки концепцій прагматизму і неопрагматизму як галузі управлінських знань про розвиток людини і суспільства. Здійснюється аналіз концепції менеджменту та філософії інструменталізму, а такожкласифікація сутності існуючих шкіл, напрямків, розкриваються ідейні протиріччя між ними. ua
dc.description.abstract To analyse system-integration aspect of social philosophy and education management in interaction of concepts of an instrumentalism of a pragmatism and a neopragmatism in formation of socially valuable orientations.We study the instrumentalist aspect of social philosophy and management of education, psychology and pedagogy concepts of pragmatism and neopragmatism as industry management knowledge about the development of man and society. Carried out an analysis of the concept of management and philosophy of instrumentalism, and classification of the essence of the existing schools, trends are revealed ideological contradictions between them. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject інструменталізм ua
dc.subject прагматизм ua
dc.subject менеджмент ua
dc.subject неопрагматизм ua
dc.subject освіта ua
dc.subject демократія ua
dc.subject моральна свідомість ua
dc.subject цінності ua
dc.subject справедливість ua
dc.subject принципи виховання ua
dc.subject соціальні інститути ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject instrumentalism ua
dc.subject pragmatism ua
dc.subject management ua
dc.subject neopragmatism ua
dc.subject education ua
dc.subject democracy ua
dc.subject moral consciousness ua
dc.subject values ua
dc.subject justice ua
dc.subject principles of education ua
dc.subject social institutes ua
dc.subject.classification 141.7: 316.42+371.485 ua
dc.title Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму ua
dc.title.alternative Model of instrumentalism in the philosophy of education of pragmatism and neopragmatism ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу