Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання cad-систем у процесі підготовки інженерів-педагогів транспортного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цись, О. О.
dc.contributor.author Філатов, С. В.
dc.date.accessioned 2020-05-04T08:01:19Z
dc.date.available 2020-05-04T08:01:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Цись О. О. Методика використання cad-систем у процесі підготовки інженерів-педагогів транспортного профілю / О. О. Цись, С. В. Філатов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 260-264. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28519
dc.description.abstract Нині більшість проєктних організацій у своїй діяльності активно використовує CAD-системи, необхідні для вирішення різних завдань проєктування і конструювання. У зв’язку з цим сьогодні пропонується велика кількість різних програмних продуктів, спрямованих на скорочення термінів розроблення нових виробів, зменшення собівартості та підвищення якості продукції. Прикладами таких програм є: AutoCAD, PTC Creo, SolidWorks, Компас-3D, СATIA та інші. Особливу увагу вивченню можливостей CAD-систем слід приділяти під час підготовки майбутніх фахівців у галузі транспорту, майстрів виробничого навчання, викладачів загальнотехнічних і спеціальних дисциплін. Ці CAD-системи дають можливість не тільки більш швидко і якісно виконувати креслення (що більш актуально для виробництва), а й дають змогу створювати динамічні тривимірні моделі, які, виступаючи в ролі наочності, сприяють кращому розумінню геометрії деталей, розвитку просторового та технічного мислення студентів. Окрім того, комп’ютерні 3D-моделі, створені за допомогою CAD-систем в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, сьогодні займають провідні позиції серед наочних навчальних посібників. У статті розкриваються особливості CAD-системи Компас-3D і можливості її використання в освітньому процесі; пропонується методика використання CAD-системи Компас-3D для створення динамічних 3D-моделей під час вивчення дисципліни «Основи конструкторської графіки» студентами спеціальності Професійна освіта (Транспорт). Описуються основні етапи розроблення параметричних моделей за допомогою Компас-3D і висвітлюються її недоліки і преваги під час створення параметричних моделей. Показано технологію формування складальних конструкцій в Компас-3D та етапи залучення студентів до проєктно-конструкторської діяльності. ua
dc.description.abstract Nowadays, most project-oriented organizations are actively using the CAD systems that are required for various design and construction tasks. In this regard, a large number of different software are offered today that intended for reducing the time for new product development, decreasing cost and improving product quality. Examples of such programs are: AutoCAD, PTC Creo, SolidWorks, Compass-3D, CATIA and others. Particular attention should be paid to studying the capabilities of CAD-systems in the preparation of future transport area of expertise, masters of vocational training, general sciences and special subjects’ teachers. These CAD-systems allow not only faster and more qualitative execution of drawings (which is more relevant for production), but also to create dynamic 3-D models, which, acting as clarity, contribute to a better understanding of details’ geometry, development of students’ spatial and technical thinking. In addition, computer-based 3-D models created with CAD systems, thanks to widespread of ICT occupy a leading position among visual aids today. In article the features of the CAD-system Compass-3D and the possibilities of its use in the educational process are revealed; the methodic of using the Compass-3D CAD system for creating dynamic 3-D models during the study of the Design Graphics by the students of the specialty Professional Education (Transport) is offered. The basic stages of parametric models development using Compass-3D are described and its disadvantages and advantages during creation of parametric models are highlighted. The technology of formation of assembly structures into Compass-3D and the stages of student involvement in design activities are shown. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject CAD-системи ua
dc.subject Компас-3D ua
dc.subject динамічні 3D-моделі ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject навчальний процес педагогічного ЗВО ua
dc.subject професійна підготовка педагогів професійного навчання ua
dc.subject конструкторська графіка ua
dc.subject складальне креслення ua
dc.subject наочність ua
dc.subject CAD-systems ua
dc.subject Compass-3D ua
dc.subject dynamic 3D-models ua
dc.subject information and communication technologies ua
dc.subject educational process of pedagogical HEI ua
dc.subject professional preparation of vocational training pedagogues ua
dc.subject design graphics ua
dc.subject assembly drawing ua
dc.subject visualization ua
dc.subject.classification 378.147: [37.011.3-051:62]:004 ua
dc.title Методика використання cad-систем у процесі підготовки інженерів-педагогів транспортного профілю ua
dc.title.alternative Methodic of use the CAD systems in the process of vocational preparation engineersand-pedagogues in transport area of expertise ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу