Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Технологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стасенко, О. А.
dc.date.accessioned 2020-04-30T10:13:34Z
dc.date.available 2020-04-30T10:13:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Стасенко, О. А. Технологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури / О. А. Стасенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3К (84). – С. 455-459. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28416
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури, а саме опанування професійними знаннями для вдалого здійснення ними професійної діяльності відповідно сучасних умов. Відображено застосування особливостей педагогічних технологій для ефективності здійснення навчально-виховного процесу. Обґрунтовано структуру технології навчання, яка включає в себе: етапи, ступінь та складність технологічності, гнучкість і мобільність технологій. Проаналізовано рівні та компоненти технології професійної підготовки. Розроблено технологічну модель професійних якостей майбутнього вчителя фізичної культури для забезпечення певного рівня засвоєння знань, розвитку ціннісних орієнтацій, виникнення творчого мислення, всебічної саморегуляції, зміни стосунків у педагогічному колективі та в спілкуванні з учнями. ua
dc.description.abstract The problem of preparation of future teachers of physical culture is considered in the article, namely capture professional knowledge for successful realization by them professional activity accordingly modern terms. Application of features of pedagogical technologies is represented for efficiency of realization of educational-educator process. The reasonably structure of technology of studies, that includes for itself, is reasonable: the stages, degree and complication of technologicalness, flexibility and mobility of technologies. Levels and components of technology of professional preparation are analysed. The technological model of professional internalss of future teacher of physical culture is worked out for providing of certain level of mastering of knowledge, development of the valued orientations, origin of the creative thinking, all-round self-regulation, change of relations in a pedagogical collective and in intermingling with students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні учителі фізичної культури ua
dc.subject технології ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject професійні знання ua
dc.subject future teachers of physical culture ua
dc.subject technology ua
dc.subject educational process ua
dc.subject professional knowledge ua
dc.title Технологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів фізичної культури ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics