У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів фізичної культури, а саме опанування професійними знаннями для вдалого здійснення ними професійної діяльності відповідно сучасних умов. Відображено застосування особливостей педагогічних технологій для ефективності здійснення навчально-виховного процесу. Обґрунтовано структуру технології навчання, яка включає в себе: етапи, ступінь та складність технологічності, гнучкість і мобільність технологій. Проаналізовано рівні та компоненти технології професійної підготовки. Розроблено технологічну модель професійних якостей майбутнього вчителя фізичної культури для забезпечення певного рівня засвоєння знань, розвитку ціннісних орієнтацій, виникнення творчого мислення, всебічної саморегуляції, зміни стосунків у педагогічному колективі та в спілкуванні з учнями.
The problem of preparation of future teachers of physical culture is considered in the article, namely capture professional knowledge for successful realization by them professional activity accordingly modern terms. Application of features of pedagogical technologies is represented for efficiency of realization of educational-educator process. The reasonably structure of technology of studies, that includes for itself, is reasonable: the stages, degree and complication of technologicalness, flexibility and mobility of technologies. Levels and components of technology of professional preparation are analysed. The technological model of professional internalss of future teacher of physical culture is worked out for providing of certain level of mastering of knowledge, development of the valued orientations, origin of the creative thinking, all-round self-regulation, change of relations in a pedagogical collective and in intermingling with students.