У статті на основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури вказано на параметри, що визначають умови професійної самореалізації майбутніх учителів фізичної культури в оздоровчій діяльності: ступінь усвідомлення студентами власного особистісного потенціалу та інструментальних ресурсів; ступінь адекватності професійного вибору, пов’язаного зі зміцненням і збереженням здоров’я учнів; рівень розвитку суспільства, який забезпечує доступність професійного вибору майбутніми учителями фізичної культури; сформованість уявлень майбутніх учителів фізичної культури щодо особливостей професійної самореалізації в оздоровчій діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором виділяються основні показники професійної самореалізації вчителів фізичної культури: задоволеність оздоровчою діяльністю; сприйняття оздоровчої діяльності як цінності; спрямування зусиль на підвищення ефективності оздоровчої діяльності, що супроводжується позитивним психоемоційним станом.
В статье на основе теоретического анализа психолого-педагогической литературы указано на параметры, определяющие условия профессиональной самореализации будущих учителей физической культуры в оздоровительной деятельности: степень осознания студентами собственного личностного потенциала и инструментальных ресурсов; степень адекватности профессионального выбора, связанного с укреплением и сохранением здоровья учащихся; уровень развития общества, который обеспечивает доступность профессионального выбора будущими учителями физической культуры; сформированность представлений будущих учителей физической культуры об особенностях профессиональной самореализации в оздоровительной деятельности в общеобразовательных учебных заведениях.
Автором выделяются основные показатели профессиональной самореализации учителей физической культуры: удовлетворенность оздоровительной деятельностью; восприятие оздоровительной деятельности как ценности; направление усилий на повышение эффективности оздоровительной деятельности, сопровождается положительным психоэмоциональным состоянием.
Socio-economic changes taking place in our country, the integration of Ukraine into a single European educational space oriented to a new level of professional training of future teachers of physical education in universities. Relevant tasks are related to the formation of future teachers of physical training to professional fulfillment in recreational activities. On the basis of theoretical analysis of psychological and educational literature specified in the parameters that define the conditions of professional self-realization of the future teachers of physical education in recreational activities: the degree of awareness of the students own personal potential and instrumental resources; the adequacy of the professional choice related to the strengthening and preservation of the health of students; the level of development of the society, which provides access to professional selection of future teachers of physical culture; maturity of the future teachers of physical culture representations about the features of professional self-realization in recreational activities in secondary schools. The author points out the main indicators of professional self-realization of teachers of physical culture: the satisfaction of recreational activities; perception of recreational activities as a value; the direction of efforts to increase the efficiency of recreational activities, accompanied by a positive psycho-emotional state.