Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author В’яла, О. М.
dc.date.accessioned 2020-04-30T07:20:28Z
dc.date.available 2020-04-30T07:20:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation В’яла, О. М. Особливості формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності / О. М. В’яла // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3К (84). – С. 105-108. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28409
dc.description.abstract У статті на основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної літератури вказано на параметри, що визначають умови професійної самореалізації майбутніх учителів фізичної культури в оздоровчій діяльності: ступінь усвідомлення студентами власного особистісного потенціалу та інструментальних ресурсів; ступінь адекватності професійного вибору, пов’язаного зі зміцненням і збереженням здоров’я учнів; рівень розвитку суспільства, який забезпечує доступність професійного вибору майбутніми учителями фізичної культури; сформованість уявлень майбутніх учителів фізичної культури щодо особливостей професійної самореалізації в оздоровчій діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах. Автором виділяються основні показники професійної самореалізації вчителів фізичної культури: задоволеність оздоровчою діяльністю; сприйняття оздоровчої діяльності як цінності; спрямування зусиль на підвищення ефективності оздоровчої діяльності, що супроводжується позитивним психоемоційним станом. ua
dc.description.abstract В статье на основе теоретического анализа психолого-педагогической литературы указано на параметры, определяющие условия профессиональной самореализации будущих учителей физической культуры в оздоровительной деятельности: степень осознания студентами собственного личностного потенциала и инструментальных ресурсов; степень адекватности профессионального выбора, связанного с укреплением и сохранением здоровья учащихся; уровень развития общества, который обеспечивает доступность профессионального выбора будущими учителями физической культуры; сформированность представлений будущих учителей физической культуры об особенностях профессиональной самореализации в оздоровительной деятельности в общеобразовательных учебных заведениях. Автором выделяются основные показатели профессиональной самореализации учителей физической культуры: удовлетворенность оздоровительной деятельностью; восприятие оздоровительной деятельности как ценности; направление усилий на повышение эффективности оздоровительной деятельности, сопровождается положительным психоэмоциональным состоянием. ua
dc.description.abstract Socio-economic changes taking place in our country, the integration of Ukraine into a single European educational space oriented to a new level of professional training of future teachers of physical education in universities. Relevant tasks are related to the formation of future teachers of physical training to professional fulfillment in recreational activities. On the basis of theoretical analysis of psychological and educational literature specified in the parameters that define the conditions of professional self-realization of the future teachers of physical education in recreational activities: the degree of awareness of the students own personal potential and instrumental resources; the adequacy of the professional choice related to the strengthening and preservation of the health of students; the level of development of the society, which provides access to professional selection of future teachers of physical culture; maturity of the future teachers of physical culture representations about the features of professional self-realization in recreational activities in secondary schools. The author points out the main indicators of professional self-realization of teachers of physical culture: the satisfaction of recreational activities; perception of recreational activities as a value; the direction of efforts to increase the efficiency of recreational activities, accompanied by a positive psycho-emotional state. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування готовності ua
dc.subject майбутній учитель фізичної культури ua
dc.subject професійна самореалізація ua
dc.subject оздоровча діяльність ua
dc.subject формирование готовности ua
dc.subject будущий учитель физической культуры ua
dc.subject профессиональная самореализация ua
dc.subject оздоровительная деятельность ua
dc.subject formation of readiness ua
dc.subject future teachers of physical education ua
dc.subject professional fulfillment ua
dc.subject recreational activities ua
dc.title Особливості формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної самореалізації в оздоровчій діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу