Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Партнерство як стратегічний ресурс інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилявець, М. С.
dc.date.accessioned 2020-04-27T09:07:42Z
dc.date.available 2020-04-27T09:07:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пилявець М. С. Партнерство як стратегічний ресурс інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти / М. С. Пилявець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 188-193. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28324
dc.description.abstract Розкрито особливості реалізації різних видів партнерських зв’язків закладом професійної (професійно-технічної) освіти (далі – ЗП(ПТ)О) на прикладі вищого художнього професійно-технічного училища № 5 міста Вінниці (далі – ВХПТУ № 5 м. Вінниця). Зокрема, окреслено особливості започаткування, розширення та вдосконалення партнерських зв’язків із благодійними організаціями (з Фондом імені Ебергарда Шьока, м. Баден-Баден, Німеччина) у напрямі підготовки фахівців за професіями «реставратор декоративно-художніх фарбувань, маляр» і «столяр будівельний, виробник художніх виробів із дерева». Висвітлено особливості розвитку соціального партнерства, спрямованого на вдосконалення навчально-матеріальної бази та забезпечення якісного проходження здобувачами робітничих професій виробничого навчання та виробничої практики. Забезпечення розвитку просвітницької роботи, виховний вплив на учнів, що здобувають професії художнього профілю, здійснено завдяки співпраці із закладом освіти Польщі, м. Єлєна-Ґура, яка теж частково описана у статті. Крім того, розвиток різних напрямів партнерства сприяє постійному пошуку та впровадженню інноваційних педагогічних і виробничих технологій, спонукає педагогічних працівників до підвищення власного рівня педагогічної майстерності. Описано основні заходи, що були проведені для оновлення навчально-матеріальної бази, особливості створення умов для оволодіння професійними профільними компетентностями. В підсумку висвітлено результативність розвитку партнерських зв’язків, що відбивається на якості освітнього процесу та на рівні навчальних досягнень здобувачів робітничих професій. Отже, висвітлено особливості працевлаштування випускників, якість професійно-практичної підготовки. В статті зазначено прогнози щодо подальшого розширення партнерських зв’язків відповідного закладу освіти та їхній вплив на якість освітнього процесу. ua
dc.description.abstract The article describes the peculiarities of realization of different types of partnerships by the institution of vocational (vocationaltechnical) education (hereinafter ZP (PT) O), for an example of Higher Art Vocational-Technical School № 5 of Vinnytsia city (hereinafter VHPTU № 5 of Vinnytsia). In particular, the features of starting, expanding and improving partnerships with charitable organizations (with the Eberhard Schöck Foundation, Baden-Baden, Germany) in the direction of training specialists in the professions «restorer of decorative and artistic paints, painter» and «carpenter construction» are outlined, manufacturer of artistic wood products. The peculiarities of the development of social partnership aimed at improving the educational and material base and ensuring the qualitative passage by the applicants of the working professions of industrial training and production practice are highlighted. Ensuring the development of educational work, educational influence on students who acquire professions of artistic profile is made through cooperation with the educational institution of Poland, Elena Gura, which is also partially described in the article. In addition, the development of different areas of the partnership contributes to the constant search and implementation of innovative pedagogical and production technologies, encourages pedagogical workers to improve their own level of pedagogical skills. The basic measures that were carried out for updating the educational and material base, the peculiarities of creating conditions for mastering professional profile competences are described. As a result, the results of the development of partnerships are reflected, which reflects on the quality of the educational process and on the level of educational achievements of job-seekers. Thus the features of employment of graduates, quality of vocational training are covered. The article provides projections for the further expansion of the partnerships of the respective educational institution and their impact on the quality of the educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject партнерство ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject заклад професійної (професійно-технічної) освіти ua
dc.subject міжнародна співпраця ua
dc.subject професійні профільні компетентності ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject partnership ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject vocational (vocational-technical) education institution ua
dc.subject international cooperation ua
dc.subject professional profile competences ua
dc.subject highly skilled worker ua
dc.subject educational process ua
dc.subject.classification 377:005.591.452:005.342 ua
dc.title Партнерство як стратегічний ресурс інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти ua
dc.title.alternative Partnership as a strategic resource of innovative development of professional (professionaltechnical) education institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу