Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення творчих майстер-класів у процесі організації дозвіллєвої діяльності учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Огієнко, Д. П.
dc.date.accessioned 2020-04-27T09:00:43Z
dc.date.available 2020-04-27T09:00:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Огієнко Д. П. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення творчих майстер-класів у процесі організації дозвіллєвої діяльності учнів / Д. П. Огієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 179-182. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28322
dc.description.abstract Розкриваються особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення творчих майстеркласів із трудового навчання під час організації дозвіллєвої діяльності молодших школярів. Акцентується увага на тому, що творчі майстер-класи є однією з ефективних форм організації дозвіллєвої діяльності підростаючого покоління, що створюють можливість для вияву й розвитку творчого потенціалу людини, залучення до кращих досягнень світової культури. У теоретичних розробках вітчизняних педагогів майстер-клас розглядається як метод навчання та конкретне заняття із вдосконалення практичної майстерності, що проводиться фахівцем у певній галузі творчої діяльності. Зазначається, що підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації та проведення творчих майстер-класів здійснюється у процесі вивчення таких дисциплін: «Методика навчання технологічної освітньої галузі» та «Методика організації дозвіллєвої діяльності дітей». Основними організаційними формами навчання, у процесі яких здійснюється підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації та проведення майстер-класів, є лекції, практичні заняття, самостійна аудиторна та позааудиторна робота, навчальна та виробнича практики. Ефективність творчого майстер-класу у процесі дитячого дозвілля визначається наявністю оптимальних умов для його проведення та професійною майстерністю організатора дозвіллєвої діяльності. Педагогічний потенціал майстер-класу як форми дозвіллєвої діяльності полягає в тому, що він забезпечує раціональне та ефективне проведення дозвілля та створює умови для самопізнання, самореалізації, саморозвитку й самовдосконалення особистості. Творчі майстер-класи створюють для учнів можливість знайти для себе заняття для душі – хобі, що часто перетворюється на головний життєвий інтерес людини. ua
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the training of future primary school teachers to conduct workshops on labor training during the organization of children’s leisure activities. It is noted that the master class is one of the leading forms of organizing leisure activities of the younger generation. In the theoretical developments of native teachers, the master class is considered as a method of training and a specific lesson on the improvement of practical skills, conducted by a specialist in a certain field of creative activity. The creative master classes are aimed at developing the subject-practical, spiritual and psychological values of the individual. Preparation for this kind of activity is carried out at the National University «Chernihiv Collegium» named after T. G. Shevchenko, in particular on the faculty of preschool, elementary education and arts training in the process of studying the discipline «Methodology of teaching technology education» and «Methodology of organization of leisure activity of children» during traditional forms of organization of educational process in higher education: lectures, practical classes, independent auditor and non-auditing work of students. The emphasis is placed on the fact that the master class is one of the leading forms of organizing leisure activities of the younger generation. The effectiveness of the master class in the process of children’s leisure – is determined by the availability of optimal conditions for its conduct and professional skills organizer leisure activities. The pedagogical potential of the master class as a form of leisure activity is that it provides rational and effective leisure activities and creates conditions for self-knowledge, self-realization, self-development and self-perfection of the individual. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майстер-клас ua
dc.subject творчість ua
dc.subject вільний час ua
dc.subject дозвілля ua
dc.subject дозвіллєва діяльність ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject дозвіллєва культура ua
dc.subject master class ua
dc.subject creativity ua
dc.subject free time ua
dc.subject leisure ua
dc.subject leisure activities ua
dc.subject professional training ua
dc.subject self-education ua
dc.subject leisure culture ua
dc.subject.classification 378:373.3.091.12.011.3-051]6379.8 ua
dc.title Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення творчих майстер-класів у процесі організації дозвіллєвої діяльності учнів ua
dc.title.alternative Features of the training of future teachers of primary school for giving the creative master classes in the process of organization of leisure activities of pupils ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу