Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Система комплексного впливу на корекційну роботу для дітей раннього віку із розладами аутистичного спектру

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кордонець, В. В.
dc.contributor.author Назаренко, М. М.
dc.date.accessioned 2020-04-24T04:45:59Z
dc.date.available 2020-04-24T04:45:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кордонець, В. В. Система комплексного впливу на корекційну роботу для дітей раннього віку із розладами аутистичного спектру / В. В. Кордонець, М. М. Назаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 38. – С. 99-105. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28295
dc.description.abstract У статті висвітлено систему комплексного впливу на корекційну роботу для дітей раннього віку із розладами аутистичного спектру (РАС), її аналіз та шляхи оптимізації. Представлена одна з найбільш ефективних методик корекції поведінки дітей із РАС, а саме - прикладний аналіз поведінки (англ. - АВА). Визначено та проаналізовано 4 етапи корекційної роботи, спрямовані на корекцію негативної поведінки: тренінг функціональної комунікації, диференціальне посилення відсутності поведінки, метод соціальних історій, диференціальне посилення несумісної поведінки. Використано додаткові методи «Диференціального посилення форми поведінки, яка заміщається», «Диференціального посилення відсутності поведінки» та «Надання вибору», що призвело до зниження епізодів цільової поведінки до її повної відсутності. Доведено ефективність запропонованої системи комплексного впливу на корекційну роботу для дітей даної категорії. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается система комплексного влияния на коррекционную работу для детей раннего возраста с расстройствами аутистического спектра (РАС), ее анализ и пути оптимизации. Представлена одна из наиболее эффективных методик коррекции поведения детей с РАС, а именно - прикладной анализ поведения (АВА). Определены и проанализированы 4 этапа коррекционной работы, направленные на коррекцию негативного поведения: тренинг функциональной коммуникации, дифференциального усиления отсутствия поведения, метод социальных историй, дифференциальное усиление несовместимого поведения. Использованы дополнительные методы «Дифференциального усиления замещающей формы поведения», «Дифференциального усиления отсутствия поведения» и «Предоставления выбора», что привело к снижению эпизодов целевого поведения до его полного отсутствия. Доказана эффективность предложенного комплекса использованных этапов коррекционной работы. ua
dc.description.abstract The article deals with the system of integrated influence on correctional work for children of early age with autism spectrum disorders, the analysis and the ways of its optimizing. One of the most effective methods of correctioning the behavior of children suffering from ASD, namely – the applied analysis of behavior (AAB) is represented. Four stages of correction work aimed at the improvement of negative behavior are defined and analyzed. They are: training the functional communication, differential strengthening the absence of behavior, method of social stories, differential strengthening the incompatible behavior. Some additional methods: “Differential Strengthening the Form of Behavior which is Substituted”, “Differential Strengthening the Absence of Behavior” and “Concession of Choice” that led to decline in the number of episodes of purposeful behavior or to its full absence, were applied. The efficiency of the proposed complex of the applied stages of correctional work was thus proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject поведінкова терапія ua
dc.subject корекція поведінкових проблем ua
dc.subject функціональна комунікація ua
dc.subject диференціальне посилення відсутності поведінки ua
dc.subject тренінг функціональної комунікації ua
dc.subject соціальні історії ua
dc.subject диференціальне посилення несумісної поведінки ua
dc.subject візуальний розклад ua
dc.subject поведенческая терапия ua
dc.subject коррекция поведенческих проблем ua
dc.subject тренинг функциональной коммуникации ua
dc.subject дифференциальное усиление отсутствия поведения ua
dc.subject метод социальных историй ua
dc.subject дифференциальное усиление несовместимого поведения ua
dc.subject визуальное расписание ua
dc.subject autism ua
dc.subject behavioral therapy ua
dc.subject correction of behavioral problems ua
dc.subject functional communication ua
dc.subject differential strengthening the absence o9f behavior ua
dc.subject training functional communication ua
dc.subject social stories ua
dc.subject differential strengthening the incompatible behavior ua
dc.subject visual disorder ua
dc.subject.classification 376-056.36:159.922.76:616.896 ua
dc.title Система комплексного впливу на корекційну роботу для дітей раннього віку із розладами аутистичного спектру ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу