Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісна готовність дітей із загальним недорозвитком мовлення до школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козинець, О. В.
dc.contributor.author Іванова, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-04-24T04:44:52Z
dc.date.available 2020-04-24T04:44:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Козинець, О. В. Особистісна готовність дітей із загальним недорозвитком мовлення до школи / О. В. Козинець, Т. В. Іванова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 38. – С. 93-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28294
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості особистісної готовності дітей із загальним недорозвитком мовлення до школи. Зокрема мова йде про особистісну підготовку до навчання дітей як у нормі, так і з загальним недорозвитком мовлення (далі – ЗНМ); про основні компоненти, які складають поняття «психологічної готовності до школи»; окреслено специфіку перебігу психічних процесів у дітей із ЗНМ та вплив цих особливостей на початок шкільного навчання; узагальнено основні складові психологічної готовності, прояви їх незрілості у дітей із ЗНМ, що можуть значною мірою вплинути на уявлення педагогів та батьків про те, що потрібно враховувати, готуючи дитину до школи. ua
dc.description.abstract В статье освещены особенности личностной готовности детей с общим недоразвитием речи к школе. В частности речь идет о личностной подготовке к обучению детей как с нормальным речевым развитием, так и с общим недоразвитием речи (далее – ОНР); об основных компонентах, составляющих понятие «психологической готовности к школе»; очерчены специфика протекания психических процессов у детей с ОНР и влияние этих особенностей на начало школьного обучения; обобщены основные составляющие психологической готовности, проявления их незрелости у детей с ОНР, которые могут в значительной степени повлиять на представления педагогов и родителей о том, что нужно учитывать, готовя ребенка к школе. ua
dc.description.abstract The article deals with the peculiarities of personal readiness to school of children with general speech underdevelopment. In particular, we are talking about personal preparation for children's education both in normal and general speech underdevelopment (hereinafter referred to as GSU), about the main components that make up the concept of "psychological readiness for school"; the specifics of the mental processes in children with GSU and the impact of these peculiarities at the beginning of school are outlined. The main components of psychological readiness, the manifestations of their immaturity in children with GSU are summarized, which can greatly influence the educators and parents' perceptions of what should be taken into account when preparing a child for school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність до шкільного навчання ua
dc.subject діти з порушенням мовлення ua
dc.subject особистісна готовність ua
dc.subject компоненти психологічної готовності ua
dc.subject загальний недорозвиток мовлення ua
dc.subject готовность к школьному обучению ua
dc.subject дети с нарушением речи ua
dc.subject личностная готовность ua
dc.subject компоненты психологической готовности ua
dc.subject общее недоразвитие речи ua
dc.subject school readiness ua
dc.subject children with speech disorders ua
dc.subject personal readiness ua
dc.subject components of psychological readiness ua
dc.subject general speech underdevelopment ua
dc.subject.classification 373.29-056.264 ua
dc.title Особистісна готовність дітей із загальним недорозвитком мовлення до школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу