Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базима, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-04-23T08:38:28Z
dc.date.available 2020-04-23T08:38:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Базима, Н. В. Дитина з РАС в інклюзивному просторі / Н. В. Базима // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 38. – С. 22-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28270
dc.description.abstract У статті розглядаються деякі теоретичні та практичні аспекти інклюзивної освіти. Проаналізовано стан досліджень з питань інклюзивної форми навчання дітей за нозологіями, зокрема з аутистичними порушеннями. Частково висвітлено практичний досвід роботи в інклюзивних школах України. Представлені узагальнені відомості про особливості комунікативного розвитку дітей з РАС. Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування комунікативної поведінки у дітей з РАС. Подано стислий аналіз розвитку психічної сфери дітей даного віку з аутистичними особливостями у розвитку. Прослідковано та описано вплив сформованості та особливостей психічних процесів на поведінку дітей даної категорії. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются некоторые теоретические и практические аспекты инклюзивного образования. Проанализировано состояние исследований по вопросам инклюзивной формы обучения детей по нозологиям, в том числе с аутистическими нарушениями. Частично отражен практический опыт работы в инклюзивных школах Украины. Представлены обобщенные сведения об особенностях комуникативного развития детей с РАС. Сделан теоретический анализ психолого-педагогической литературы по проблеме формирования коммуникативного поведения у детей с РАС. Подан краткий анализ развития психической сферы детей данного возраста с аутистическими особенностями в развитии. Проанализировано и описано влияние сформированности и особенностей психических процессов на поведение детей данной категории. ua
dc.description.abstract The article deals with theoretical and practical aspects of inclusive education of preschool and school children with impaired mental and psychophysical development. The state of research on inclusive form of education for children nosology, including intellectual, verbal, autistic disorders was analyzed. Highlighted the practical experience in working with inclusive schools in Ukraine. The article presents an overview of the communication development of children with ASD. A brief analysis of the development of the mental sphere of children of the given age with autistic features in development is presented. The influence of the state and quality of the mental processes on children’s behavior is described. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject розлади аутистичного спектру ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject поведінка ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject расстройства аутистического спектра ua
dc.subject дети дошкольного возраста ua
dc.subject поведение ua
dc.subject коммуникация ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject autism ua
dc.subject autistic developmental features ua
dc.subject preschool age children ua
dc.subject behavior ua
dc.subject communication ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject.classification 376-056.264 ua
dc.title Дитина з РАС в інклюзивному просторі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу