Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Позднякова, О. Л.
dc.date.accessioned 2020-04-22T04:58:21Z
dc.date.available 2020-04-22T04:58:21Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Позднякова, О. Л. Педагогічні умови розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу / О. Л. Позднякова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 37. – С. 102-111. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28241
dc.description.abstract У статті розкрито проблему визначення педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Для розкриття цієї проблеми автором здійснено теоретичний аналіз понять «умова», «педагогічна умова». Проаналізовано досвід визначення педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу у зарубіжному та вітчизняному освітньому просторі. Відповідно до результатів цього аналізу визначено комплекс педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Комплекс педагогічних умов процесу розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу автор пропонує розглянути з теоретичних позицій, обґрунтованих Хитрюк В. В., яка виділяє такі їх компоненти: організаційно-педагогічні, змістовно-педагогічні та процесуально-педагогічні. Автором здійснено наповнення компонентів педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Зазначено, що визначений комплекс педагогічних умов забезпечить успішність реалізації виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. ua
dc.description.abstract В статье раскрыта проблема определения педагогических условий развития воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения. Для раскрытия этой проблемы автором осуществлен теоретический анализ понятий «условие», «педагогическое условие». Проанализирован опыт определения педагогических условий развития воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения в зарубежном и отечественном образовательном пространстве. Согласно результатам этого анализа определен комплекс педагогических условий развития воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения. Комплекс педагогических условий процесса развития воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения автор предлагает рассмотреть с теоретических позиций, обоснованных Хитрюк В. В., которая выделяет следующие их компоненты: организационно-педагогические, содержательно-педагогические и процессуально-педагогические. Автором осуществлено наполнение компонентов педагогических условий развития воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения. Отмечено, что комплекс педагогических условий обеспечит успешность реализации воспитательной системы образовательно-реабилитационного учреждения. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of determining the pedagogical conditions for the education system development in educational and rehabilitation institutions. To solve this problem, the author made a theoretical analysis of the concepts "condition", "pedagogical condition". The article contains the analysis of the experience of determining pedagogical conditions of the education system in educational and rehabilitation institutions in foreign and domestic learning space. According to the results of this analysis, a set of pedagogical conditions for the development of the education system in educational and rehabilitation institutions was determined. The author proposes to consider the complex of pedagogical conditions of the education system development process in educational and rehabilitation institutions from theoretical viewpoint substantiated by V. Khytryuk, who distinguishes the following components: organizational-pedagogical, content-pedagogical and procedural-pedagogical. The author carried out the substantiation of the components of the education system pedagogical conditions in educational and rehabilitation institutions. It is noted that a certain set of pedagogical conditions will ensure the success of education system implementation in educational and rehabilitation institutions. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject умови ua
dc.subject організаційно-педагогічні умови ua
dc.subject змістовно-педагогічні умови ua
dc.subject процесуально-педагогічні умови ua
dc.subject виховна система ua
dc.subject условия ua
dc.subject организационно-педагогические условия ua
dc.subject содержательно-педагогические условия ua
dc.subject процессуально-педагогические условия ua
dc.subject воспитательная система ua
dc.subject conditions ua
dc.subject organizational-pedagogical conditions ua
dc.subject content and pedagogical conditions ua
dc.subject procedural-pedagogical conditions ua
dc.subject education system ua
dc.subject.classification 37.091.2:364-57 ua
dc.title Педагогічні умови розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу