Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасний стан логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем та їх батьків як запоруки успішної соціалізації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Конопляста, С. Ю.
dc.contributor.author Синиця, А. О.
dc.date.accessioned 2020-04-22T04:47:47Z
dc.date.available 2020-04-22T04:47:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Конопляста, С. Ю. Сучасний стан логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем та їх батьків як запоруки успішної соціалізації / С. Ю. Конопляста, А. О. Синиця // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 37. – С. 63-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28235
dc.description.abstract У статті доведено необхідність логопедичного супроводу дітей раннього віку, керуючись дослідженнями останніх років щодо мовленнєвої готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі та результатами констатувального експерименту. Проаналізовано не лише сучасний стан надання медико-психолого-педагогічної допомоги дітям раннього віку з церебральним паралічем, але й актуальний стан саме логопедичного супроводу цих дітей та їх родин в Україні. Перш за все, виокремлено логопедичний супровід як самостійний напрям загальної педагогічної допомоги, оскільки він має автономні мету, завдання, напрями та відповідний зміст. Вдалося розкрити базові структурні компоненти логопедичного супроводу, визначити у дослідженні діагностичні показники та відповідно актуальний стан логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем та родини у тріаді логопед-дитина-родина. ua
dc.description.abstract В статье доказана необходимость логопедического сопровождения детей раннего возраста, руководствуясь исследованиями последних лет по речевой готовности детей дошкольного возраста к обучению в школе. Проанализировано современное состояние оказания медико-психолого-педагогической помощи детям раннего возраста, и в частности детям с церебральным параличом и их семьям в Украине. Выявлено практическое отсутствие логопедического сопровождения не только детей с церебральным параличом, но и детей без нарушений с раннего возраста. Выделено логопедическое сопровождение как самостоятельное направление общей педагогической помощи. По нашему мнению оно имеет автономные цели, задачи, направления, содержание. Нам удалось определить диагностические показатели актуального состояния логопедического сопровождения в триаде логопед-ребенок-семья, которые были учтены изучая состояние логопедического сопровождения. ua
dc.description.abstract The article proves the necessity of speech therapy care of young children, based on recent studies of the lack of readiness of pre-school children to attend school, which requires solving this problem at the state level. The present state of the provision of medical-psychological and pedagogical assistance to young children, in particular children with cerebral palsy and their families in Ukraine is analyzed. A timely organization of medical support, less psychological and practical lack of speech therapy support was found not only for children with cerebral palsy, but also for children without violations from the very early age. We are compelled to state that children with cerebral palsy do not receive due attention due to a number of problems, namely the absence of specially trained early care professionals, the lack of early support programs, problems with the location of facilities that can provide support, and the lack of clear interaction between public health institutions education and education in the direction of speech therapy for young children, low level of education of parents, namely lack of knowledge about the features of psychophysical, arrangement and speech development of young children and others. Speech therapy support is singled out as an independent direction of general pedagogical assistance, in spite of the fact that in our opinion it has an autonomous purpose, tasks, directions, and content. We were able to determine the diagnostic indicators of the current state of speech therapy in the triad speech therapist-child-motherland, which was taken into account when studying the state of speech therapy. It is envisaged that the problem of the organization of speech therapy of such children is particularly acute in the conditions of inclusion and integration of society in connection with the transition of Ukraine into a new educational space. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з церебральним паралічем (ЦП) ua
dc.subject ранній вік ua
dc.subject медико-психолого-педагогічна допомога ua
dc.subject медико-психолого-педагогічний супровід ua
dc.subject логопедичний супровід ua
dc.subject структурні компоненти логопедичного супроводу ua
dc.subject соціально-психолого-педагогічна характеристика родини ua
dc.subject педагогічна культура батьків ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject інклюзія ua
dc.subject дети с церебральным параличем ua
dc.subject ранний возраст ua
dc.subject медико-психолого-педагогическая помощь ua
dc.subject медико-психолого-педагогическое сопровождение ua
dc.subject логопедическое сопровождение ua
dc.subject структурные компоненты логопедического сопровождения ua
dc.subject социально-психолого-педагогическая характеристика семьи ua
dc.subject педагогическая культура родителей ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject инклюзия ua
dc.subject children with cerebral palsy (CP) ua
dc.subject early age ua
dc.subject medical-psychological and pedagogical assistance ua
dc.subject medical-psychological and pedagogical support ua
dc.subject speech therapy support ua
dc.subject structural components of speech therapy ua
dc.subject social-psychological and pedagogical characteristics of the family ua
dc.subject pedagogical culture of parents ua
dc.subject development environment ua
dc.subject integration ua
dc.subject inclination ua
dc.subject.classification 373.2.043.2:616.83-053.3-056.26 ua
dc.title Сучасний стан логопедичного супроводу дітей раннього віку з церебральним паралічем та їх батьків як запоруки успішної соціалізації ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics