Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, В. В.
dc.date.accessioned 2020-04-15T12:11:53Z
dc.date.available 2020-04-15T12:11:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Профілактика – головна мета психолого-педагогічних втручань / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 35. – С. 89-94. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28151
dc.description.abstract В статті розглянуто сучасні погляди на профілактику психофізичних порушень як складову частину медицини і спеціальної педагогіки та психології. З’ясовано, що більшість навчальних посібників недостатньо висвітлюють проблему профілактичної настороженості в роботі фахівця і дієві шляхи запобігання порушень у дітей з особливостями в розвитку. У роботі визначено підходи до розробки профілактичних програм і їхня класифікація, проаналізовано вплив комунітарної психології на вирішення профілактичних проблем, розкрито складові профілактики (ризики і захисні фактори) та їхня взаємодія. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены современные взгляды на профилактику психофизических нарушений как составную часть медицины и специальной педагогики и психологии. Выяснено, что большинство учебных пособий недостаточно освещают проблему профилактической настороженности в работе специалиста и действенные пути предотвращения нарушений у детей с особенностями в развитии. В работе определены подходы к разработке профилактических программ и их классификация, проанализировано влияние коммунитарной психологии на решение профилактических проблем, раскрыто составляющие профилактики (риски и защитные факторы) и их взаимодействие. ua
dc.description.abstract The article considers modern views on the prevention of psychophysical disorders and finds out the problem of insufficient coverage of the disorders prevention in children with peculiarities of development. It also determines the approaches to the development of prevention programs, provides the analysis of influence of communitarian psychology on the prophylactic problems solving, as well as reveals the components of the prevention and their interaction. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з особливостями в розвитку ua
dc.subject профілактичні програми ua
dc.subject складові профілактики ua
dc.subject комунітарна психологія ua
dc.subject дети с особенностями в развитии ua
dc.subject профилактические программы ua
dc.subject составляющие профилактики ua
dc.subject коммунитарная психология ua
dc.subject children with peculiarities in development ua
dc.subject prevention programs ua
dc.subject components of prevention ua
dc.subject communicative psychology ua
dc.subject.classification 376:616-039 ua
dc.title Профілактика – головна мета психолого-педагогічних втручань ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу