ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пономаренко, Н. П. | |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T13:16:46Z | |
dc.date.available | 2020-04-01T13:16:46Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Пономаренко Н. П. Модель формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів з журналістики у процесі професійної підготовки / Н. П. Пономаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 199-203. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27896 | |
dc.description.abstract | Важливим елементом компетентнісної підготовки студентів спеціальності 061 «Журналістика» (спеціалізація «Видавнича справа та редагування») у закладах вищої освіти І–ІІ р.а. є формування мовленнєвої компетентності. У процесі дослідження використано комплекс таких методів: теоретичні: аналіз, синтез, систематизація, що дало змогу сформулювати вихідні положення дослідження, з’ясувати стан розробленості означеної проблеми, метод моделювання – для розроблення й обґрунтування моделі формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів у процесі професійної підготовки. Емпіричні методи: узагальнення педагогічного досвіду, аналіз програм, результатів навчальної, практичної, наукової роботи студентів для вивчення сучасного стану сформованості мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів із журналістики. Моделювання мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів із журналістики під час професійної підготовки є цілеспрямованим, організованим, цілісним процесом, спрямованим на актуалізацію мотивації до формування знань мови, набуття особистісного досвіду з реалізації різних видів мовленнєвої діяльності. Окреслені принципи забезпечують проєктування освітнього процесу на засадах системної моделі навчання і передбачають формування мовленнєвої компетентності. Реалізація змістового блоку структурно-функціональної моделі сприяє збагаченню і поновленню системи знань сучасної української літературної мови з урахуванням сучасного ринку праці; упровадження в освітній процес сучасних освітніх технологій; забезпечення психологічної взаємодії учасників освітнього процесу. Технологічний блок моделі проєктує реалізацію змістового блоку і має спрямування на розвиток мовленнєвих умінь. Результативний блок моделі дозволяє визначити рівень динаміки сформованості мовленнєвої компетентності, який є свідченням професійного розвитку майбутніх молодших спеціалістів із журналістики. Більш детально експериментальну перевірку компонентів готовності опишемо в наступних публікаціях. | ua |
dc.description.abstract | One of the most important element of competency training for students of specialty 061 «Journalism» (Specialization «Publishing and Editing») in higher education institutions I–II accreditation level is the developing of speech competence. The complex of research methods was used in the study: theoretical: analysis, synthesis, systematization, which made it possible to formulate the initial assumptions of the study, to determine the state of development of the identified problem, modeling method for developing and substantiation of the model of junior specialists speech competence during training. Empirical methods, such as generalization of pedagogical experience, analysis of programs, results of educational, practical, scientific work of students to study the current state of speech competence of future junior specialists in journalism. Modeling the speech competence of future junior journalists in the field of professional training is a purposeful, organized, holistic process aimed at updating motivation for the formation of language skills, gaining personal experience in the implementation of various types of speech activities. These principles ensure the design of the educational process based on a systematic model of learning and provide for the formation of speech competence. The implementation of the content block of the structural and functional model contributes to enriching and updating the system of modern Ukrainian literary language knowledge, taking into consideration the modern labor market; modern educational technologies introduction into the educational process, ensuring psychological interaction of participants in the educational process. The technological block of the model projects the implementation of the content block and aims at developing speech skills. The result block of the model allows to determine the level of dynamics of speech competence formation, which is a testament to the professional development of future junior specialists in journalism. More detailed experimental verification of the components readiness will be described in the following publications. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | моделювання | ua |
dc.subject | мовленнєва компетентність | ua |
dc.subject | формування мовленнєвої компетентності | ua |
dc.subject | молодший спеціаліст спеціальності 061 «Журналістика» | ua |
dc.subject | блоки | ua |
dc.subject | моделі формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів із журналістики | ua |
dc.subject | змістовий блок | ua |
dc.subject | результативний блок | ua |
dc.subject | технологічний блок | ua |
dc.subject | model | ua |
dc.subject | modeling | ua |
dc.subject | speech competence | ua |
dc.subject | development of speech competence | ua |
dc.subject | junior specialist of specialty 061 «Journalism» | ua |
dc.subject | blocks of speech competence developing model of future junior specialists in journalism | ua |
dc.subject | content block | ua |
dc.subject | result block | ua |
dc.subject | technology block | ua |
dc.subject.classification | 378.147:53 | ua |
dc.title | Модель формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів з журналістики у процесі професійної підготовки | ua |
dc.title.alternative | Speech competence developing model of the junior specialists in journalism within professional training process | ua |
dc.type | Article | ua |