Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії та показники рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Парфенюк, О. В.
dc.contributor.author Козяр, М. М.
dc.date.accessioned 2020-04-01T12:27:34Z
dc.date.available 2020-04-01T12:27:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Парфенюк О. В. Критерії та показники рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування / О. В. Парфенюк, М. М. Козяр // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 193-199. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27892
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальній проблемі сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування (МФГМ). У статті висвітлюються напрацювання сучасних науковців та педагогів-практиків щодо даного дослідження. Усебічний аналіз досліджуваної проблеми, визначення критеріїв і показників рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування потребують вивчення та деякого уточнення. Здійснено огляд наукових джерел щодо визначення критеріїв сформованості в майбутніх фахівців галузевого машинобудування графічної компетентності. Обґрунтовано критерії та показники рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування. Визначено такі критерії оцінки сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування: ціннісно-орієнтаційний критерій, знаннєвий критерій, операційний критерій. Запропоновані у статті критерії та показники рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування відображають основні ідеї сучасної графічної підготовки та дозволяють простежити динаміку їх графічного розвитку. Виокремлено чотири рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування: високий, достатній, середній і низький. Визначені критерії та показники рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування забезпечать можливість створення ефективної технології формування в них графічної компетентності засобами чотиривимірної графіки. Зазначається, що концепція дослідження забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of forming the graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering. The article highlights the work of modern scholars and practitioners on this research. Scientific sources have been reviewed to determine the criteria for the development of graphic competence in future specialists in the field of mechanical engineering. A comprehensive analysis of the problem under study, the definition of criteria and indicators of the level of graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering requires study and some clarification. The criteria and indicators of the level of graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering are substantiated. The following criteria for assessing the development of graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering are defined: value-orientation criterion, knowledge criterion, operational criterion. The proposed criteria and indicators of the level of graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering reflect in the article the basic ideas of modern graphite training and allow to trace the dynamics of graphic development of future specialists in the field of mechanical engineering. Four distinctions of graphic competence of future specialists of the branch of mechanical engineering are distinguished: high, sufficient, medium and low. Defined and substantiated criteria and indicators of the level of graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering will provide an opportunity to create an effective technology for the formation of graphic competence of future specialists in the field of engineering by means of four-dimensional graphics. It is noted that the concept of research is ensured by the unity of methodological, theoretical and methodological aspects. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.subject сформованість графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування ua
dc.subject графічна діяльність ua
dc.subject критерії графічного розвитку та їхні показники ua
dc.subject рівні графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування ua
dc.subject засоби чотиривимірної графіки ua
dc.subject institution of higher education ua
dc.subject formation of graphical competence of future specialists in field of mechanical engineering ua
dc.subject graphic activity ua
dc.subject criteria of gfino development and their indicators ua
dc.subject levels of graphic competence of future specialists of branch of mechanical engineering ua
dc.subject four-dimensional graphics tools ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Критерії та показники рівня сформованості графічної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування ua
dc.title.alternative Criteria and indicators of the level of graphic competence of future specialists in the field of mechanical engineering ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу