Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив соціально-економічних чинників на розвиток системи підготовки вчителів-філологів у Німеччині

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Криворотько-Тайфур, К. С.
dc.date.accessioned 2020-03-31T11:40:29Z
dc.date.available 2020-03-31T11:40:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Криворотько-Тайфур К. С. Вплив соціально-економічних чинників на розвиток системи підготовки вчителів-філологів у Німеччині / К. С. Криворотько-Тайфур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 156-159. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27866
dc.description.abstract У статті розкрито вплив соціально-економічних чинників на розвиток німецької вищої педагогічної школи загалом і підготовку вчителів-філологів зокрема. Автор показує, що постійні зміни в соціальному житті суспільства зумовили появу нових організаційних моделей професійної підготовки вчителів не тільки в межах земель, а й на рівні окремих університетів. Еволюція педагогічної освіти в Німеччині, що тісно пов’язана із суспільними й економічними відносинами у країні та за її межами, розкривається в публікації, починаючи з епохи Середньовіччя до сьогодення: здійснюється аналіз педагогічних течій і педагогічних ідей, що позначилися на розвиткові педагогічної освіти Німеччини, реформаційних тенденцій у царині підготовки вчительських кадрів, адже без оновлення мотивації вчителя, без модернізації головних засад підготовки педагогічних кадрів, без урахування глобалізаційних тенденцій європейської вищої школи неможливо активувати на практиці ухвалені реформаційні теоретичні положення. Автор звертає увагу на перші спеціальні заклади для підготовки вчителів, зокрема і вчителів-філологів, – педагогічні семінарії; суто німецькі нововведення – гімназії, навчально-виховні заклади – філантропіни, вальдорфські школи, спеціальні вищі школи для підготовки вчителів – педагогічні академії, які у 1945 році трансформувалися в педагогічні інститути. У статті розглядаються заходи для вчителів, на яких можна було поділитися досвідом, оцінити організацію навчального процесу, окреслити фахові проблеми, об’єднання освітян у професійні групи – учительські спілки, щорічні курси з підвищення кваліфікації педагогів. У публікації розкривається об’єднання двох німецьких держав (Німецька Демократична Республіка та Федеративна Республіка Німеччина) як поштовх до зміни пріоритетів в освітній політиці. ua
dc.description.abstract The article reveals the influence of socio-economic factors on the development of the German higher pedagogical school in general, – and, the training of philological teachers in particular. The author shows that constant changes in the social life of society led to the emergence of new organizational models of teacher training not only within the country (land), but also at the level of individual universities. The evolution of pedagogical education in Germany, closely linked to social and economic relations in the country and beyond, is revealed in publications from the Middle Ages to the present: an analysis of pedagogical trends and pedagogical ideas affecting the development of pedagogical education, in the field of teacher training, because without updating teacher motivation, without modernizing the main principles of teacher training, without taking into account the globalization trends of the European high school the same cannot be activated in practice nor adopted by the Reformation theoretical position. The author draws attention to the first special institutions for the preparation of teachers, including teachers-philologists – pedagogical seminary; purely German innovations – gymnasiums, educational institutions – philanthropists, Waldorf schools, special colleges for teacher training – pedagogical academies, which in 1945 were transformed into pedagogical institutes. The article examines activities for teachers who could share their experiences, evaluate the organization of the learning process, outline professional issues and group education into professional groups – teacher unions, annual teacher training courses. The publication describes the merger of the two German states (GDR and FRG) as an impetus for a change in educational policy of priorities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вищі навчальні заклади Німеччини ua
dc.subject вчитель-філолог ua
dc.subject спеціальні заклади для підготовки вчителів ua
dc.subject педагогічні семінарії ua
dc.subject гімназії ua
dc.subject експериментальна педагогіка ua
dc.subject трудова школа ua
dc.subject «нові школи» ua
dc.subject спеціальні вищі школи для підготовки вчителів ua
dc.subject German higher educational establishments ua
dc.subject philological teacher ua
dc.subject special institutions for teacher training ua
dc.subject pedagogical seminars ua
dc.subject gymnasiums ua
dc.subject experimental pedagogy ua
dc.subject vocational school ua
dc.subject «new schools» ua
dc.subject special higher schools for teacher training ua
dc.subject.classification 378.091.39 (430) (043.5) ua
dc.title Вплив соціально-економічних чинників на розвиток системи підготовки вчителів-філологів у Німеччині ua
dc.title.alternative The influence of socio-economic factors on the development of the training system of philologists in Germany ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу